Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Belkin 8-ports nettverks switch.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv 3 Belkin, den du ser på samt 2 5 ports, og så langt er min erfaring at de funker meget bra og er et godt alternativ i forhold til prisen.

Eneste jeg har å klage på er at min 3COM switch faktisk gir ca 40% bedre ytelse, men når jeg ser det i forhold til at 3COM switchen koster 20 ganger mer, så vil jeg si at Belkin gir hva den lover.

 

 

-- Edit / La til --

 

Glemte å ta med at jeg hadde noen problemer med Belkin switchen koblet i switch porten på min Linksys firewall og på min Linksys WLAN AP, og det tror jeg skyldes at den er ofte ute og forhandler port hastighet, noe som ikke Linksys liker så veldig godt.

Endret av Hawkie
Lenke til kommentar

Ahhh.. dette var ikke lett :) jeg er helt newb når det gjelder sånne ting.. Det jeg ønsker er 2 maskiner på nett samtidig, begge maskinene kan bruke samme epost.. og kunne kommunisere med hverandre.. jeg vil ikke ha trådløs router..

Noen som har forslag til router / link

 

:)

 

mvh

Falc

Lenke til kommentar
Du vil vel heller prøve å finne deg en router. Med en switch må fortsatt en av pc-ene ta seg av oppkoblingen.

Den falcon linker til er da en router, er det ikke det da?

Ahh, hehe. Unnskyld, bare regna med at han fortsatt så gjennom switcher og titta ikke engang på linken :blush:

Kan da ikke alltid tenke så langt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...