Guffen Duck Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Må bare innrømme at det begynner å bli lenge siden jeg drev med dette. SCSI SE = SCSI Singel Ended? = 20Mbit??? Jeg har en DLT som jeg gjerne skulle hatt til å løpe på Linux, alt ser greit ut både på et: Adaptec 2940U og et Adaptec 2940UW Men jeg får ikke kontaktet DLT. Så spørsmålene lyder Kan jeg bruke none av de kortene på den DLT driven? Må jeg ha spesial terminator for SE? Kan jeg bruke andre enheter sammen med SE enhet, fks en CDROM (Plextor 16X) ikke SE tror jeg. Hva er forskjellen på de to SCSI kortene? Det var mye det, men det finnes sikkert en SCSI guru der ute som husker. Takk så mye for all hjelp
Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 SCSI SE = SCSI Singel Ended? = 20Mbit??? er ikke noen SCSI guru, men jeg tror at se står får second edition.. garanterer ikke no..
Guffen Duck Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Neida, prøver litt google. Finner ikke noe, noen googlere som vet hvordan man setter besetemt søk. +navn funker ikke mere
rollins Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) SE står helt korrekt for single ended. Men vil anbefale deg å sjekke om det er en ikke er en LVD (low voltage differential) kontakt på den, da DLT driver jeg har vært borte i som regel har vært dette (de eneste jeg har vært borte i som ikke er det er sun sine, men de er ikke SE heller). Om det er LVD på den du skal bruke, så vil ikke noen av de kortene du nevner virke mot den DLT. Rollins Endret 19. juni 2004 av rollins
Guffen Duck Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Skrevet 20. juni 2004 Hvordan finner jeg ut om det er en LVD? Dette er en Compaq DLT 20/40.
Guffen Duck Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Det gikk veldig fint med begge kortene. Får ikke max ytelse på driven, men det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå