Gå til innhold

Er det på tide å gå over til 64Bits-setup?


Niclas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvor lenge du skal ha maskinen, om det er mer enn 1år så ville jeg ha gått for 64bits. Man kan jo også si at det er hull i hodet å kjøpe en singeltrådet cpu, sannheten er at du bør kjøpe cpu etter hva du skal bruke maskinen til.

Lenke til kommentar

dette har jeg oxo lurt på igrunn.....sitter nå på en P3-700 (altså 3-4 år gammel pc)

så jeg bytter ikke for ofte.

 

Har planer om å kjøpe ny pc om ikke for lenge, å kommer til å ha denne sikkert like lenge, så lenge utviklinga ikke exploderer, slik at den må byttes oftere.

 

Lønner det seg da å kjøpe 64bits system?

 

Problemet er at jeg liker intel til de grader (spør ikke hvorfor) :p så da må jeg vel fortsatt vente en god stund før jeg får meg ny pc for det er vel lenge til pentium 64 kommer ut?

Lenke til kommentar
dette har jeg oxo lurt på igrunn.....sitter nå på en P3-700 (altså 3-4 år gammel pc)

så jeg bytter ikke for ofte.

 

Har planer om å kjøpe ny pc om ikke for lenge, å kommer til å ha denne sikkert like lenge, så lenge utviklinga ikke exploderer, slik at den må byttes oftere.

 

Lønner det seg da å kjøpe 64bits system?

 

Problemet er at jeg liker intel til de grader (spør ikke hvorfor) :p så da må jeg vel fortsatt vente en god stund før jeg får meg ny pc for det er vel lenge til pentium 64 kommer ut?

Ja, men da hadde jeg ventet til socket 939 har vært på markedet en liten stund så prisene hadde fallt litt.

 

Det kommer snart (iløpet av sommeren) en socket 939 versjon av denne, da skal jeg slå til på hovedkort delen og vente litt før prisene på socket 939 CPU'er faller litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...