SpaKonG Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Sapphire skal jo erstatte elle 128bit-kortene nå, de beklager også for at det ga det ut... står på www.hw.no;)
HipHippo Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hadde selv et problem med ATI driver,så jeg tenkte jeg hadde kjøpt noe bortkastet. Men Jeg updaterte drivaren,da funka det! ATI RULER!!!!! Spesielt X800xt!!
Mordar1 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 ATi sine drivere er per i dag ikke det spor dårlige. Så absolutt ikke noe å velge nVidia for. helt enig Gå for 9800 pro eller 9800XT ATi gir ut nye, og forbedret drivere hver måned, og dem er ikke dårlige!
smy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 ta powercolor det best + de har vis forbedre kjøling etter den viften stopp så du kan oc litt hehe
Smirnoff Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg var litt småskeptisk da jeg var og hentet mitt 9800 kort i fjor sommer, men etter å ha installert det og spilt en god del spill med det, kunne jeg etter en stund konstatere at jeg personlig var like fornøyd med det som jeg var med mine tidligere 3Dfx og nVidia kort. Det finnes folk som opplever problemer jeg selv ikke opplever, hva det kan skyldes er vel usikkert (hardwarekombinasjoner, krøll med gamle drivere etc), men det samme er vel tilfelle med nVidia etc også. Så man kan aldri garantere at du ikke vil oppleve problemer, men selv mener jeg at ATI er like god som nVidia på drivere nå. (og har vært det en god stund allerede)
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hvis du ikke skal overklokke så trenger du ikke bry deg om dette. Men med stock kjøler blir 9800pro EXTREMT varmt. Jeg satte fingeren på baksiden rett bak GPU'en under 3Dmark03: *au au* *blåse blåse*
stigfjel Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Det folk sier om at ATI-driverne til Windows XP er dårlige, er bare tull. Jeg har også hatt GF-kort, og jeg vil si at driverne til ATI er vel så gode som nVidia sine, kanskje bedre. Nå kan jo ATI-driverne lett avinstalleres også. Det at Sapphire har gitt ut 9800 Pro 128bit edition har gitt meg enda en grunn til å kun gå for rene ATI-kort. ATI selv ville aldri funnet på å slippe sånne kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå