Gå til innhold

Zone fri dvd


Anbefalte innlegg

Hei har problemer med å gjøre min dvd sonefri.

 

Min lapttop Ibm r 40 har en imb dvd multi,brenner/spiller som eg vil gjøre sone fri ,kan selfølgelig forandre sone på spilleren men det kan man bare gjøre 4 ganger før den låser seg ,den har eg ikkje rørt.

 

Har prøvd dvd killer ,region free,og en del andre prog som eg har funnet på nett,men nei!,det eneste som virker er FBI warningen i starten på filmen og den er nok sonefri(hehe),før spilleren låser seg,bruker nero show time ,men har prøvd div dvd spillere og.

 

Har noen et godt råd,har aldri rørt dvd sonen før og dvd spilleren er ikkje låst!!

 

finnes det firmvare som kurere dette og ikkje ødlegger noe annet.men selvsagt et win prog er jo enklest og best,kjører xp proff.

 

frustrert!! :no:

 

[email protected]

Endret av omega1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv denne siden, har lastet firmware fra denne siden og det virker for meg, men må bruke et regionfree program i tillegg : http://forum.rpc1.org/dl_all.php

Takk for all god hjelp

 

Men det funker ikkje alikevel,prøvde anydvd får opp beskjeden try to find a pached firmvare...at www.rpc1.com

 

Det er jo greit det men ,vilken fil skal eg velge og kan eg ødlegge noe ved å legge inn feil fil??.

har vert borti mye med data , men har all respekt for bios osv,er det noen som kan fortelle meg vilken fil eg skal prøve.

info om dvd IBM DVD multi RPC 2 laget av panasonic trur eg.

Tror det er Matshita UJ-810B

 

:no:

Endret av omega1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...