Naits Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Som emnet sier, ønsker jeg at noen forteller meg hvordan man kan beholde mailene sine på mailserveren i programmet Outlook (2003) og Outlook Express (standard Win-XP Pro) Jeg har lett og lett, men finner det bare ikke. Hvis jeg får til å kun laste ned en kopi av mailen, kan jeg se alle mailene mine fra hvor jeg vil, istedet for å være avhengig av å se den på den maskina jeg lasta ned til. (laptop/stasjonær) Comprendais? (forstår dere?)
atrax Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Norsk Outlook Express: Verktøy -> Kontoer... -> [Velg den som du vil endre på] -> Egenskaper -> Avansert -> Merk av for ' La det være en kopi av meldinger på serveren'.
Naits Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 (endret) Er ikke det kun for sendte beskjeder? Det står nemlig under "delivery" (engelsk ) Endret 16. juni 2004 av Naits
Kirikiri Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Nei, det er for alle mottatte beskjeder. Men vær obs på at absolutt alt vil da bli liggende på serveren, med mindre du skrur på å slette meldinger som slettes lokalt. Har hatt et par tilfeller av folk på jobben som henter mail med POP-konto, og ender opp med å få alle de 300 mailene de trodde de hadde slettet, i tillegg til de 10 de trodde lå alene i Inbox'en... Kirikiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå