Gå til innhold

Abit An7, er det bra?


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller ha kjøpt NF7-S da AN7 har noen snåle løsninger på layouten i tillegg til at jeg ikke har et videre stort behov for å klokke fra windows.

Tenker ikke så mye på klokking... mer på stabilitet...

Burde egentlig være like stabil som alle HK basert på nVidia nForce2 Ultra 400 med RAM (som tåler spesifikasjonene) og CPU (som tåler spesifikasjonene) uten feil og en tilstrekkelig, stabil PSU... ;)

Lenke til kommentar
Ville heller ha kjøpt NF7-S da AN7 har noen snåle løsninger på layouten i tillegg til at jeg ikke har et videre stort behov for å klokke fra windows.

Tenker ikke så mye på klokking... mer på stabilitet...

Burde egentlig være like stabil som alle HK basert på nVidia nForce2 Ultra 400 med RAM (som tåler spesifikasjonene) og CPU (som tåler spesifikasjonene) uten feil og en tilstrekkelig, stabil PSU... ;)

Med andre ord, like stabilt som alt annet med gode komponenter ;) Selv ville jeg vel valgt NF7-S 2.0 over AN7 og A7N8X-E Deluxe over NF7-S 2.0, men det slipper jeg, for jeg har et EPoX EP-8KDA3+. :p:roll:

Lenke til kommentar

AN7 er jo egentlig ikke stort annet enn ett oppgradert nf7-s 2.0.

 

Er forsåvidt fornøyd med mitt AN7 kort. Det eneste problemet jeg har med det er at når maskinen har stått lenge kald og jeg skal starte opp igjen hender det noen ganger at den kjører igang med den ulinga som kommer når cpu'en er for varm og den restarter....dette selv om cpu beviselig ikke er for varm. Men etter to-tre omstart funker det hest igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...