Gå til innhold

Half-Life: Sitter fast i Opposing Force


Anbefalte innlegg

Har akkurat drept en slangelignende sak med et stort øye ved å fylle den grønne giftige væsken på den. Har også trygt på en knapp så det kom en bru over der den slangen stod. Går inn i en gang og åpner en dør, der er det en lang gang med noe å gå på og vann under. Kan gå inn en åpning til høyre, men kommer ikke lenger. Har gått frem og tilbake i lang tid her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den linken! (Blir nesten litt flau over ikke å ha søkt på walktrough i google, men det er annen sak.)

 

Foxtrot uniform er det jeg er helt i starten av, og man trenger et våpen jeg ikke har for å klatre opp! Merkelig at jeg ikke har funnet dette. Er dette våpnene disse sakene med tungene i taket? Begynner å bli drittlei nå.

 

Drittspill, må tilbake et par levels for å få tak i våpenet, og jeg som bare har quicksavet. Gir opp.

 

 

ENDRET igjen: Jeg gir ikke helt opp, men hvorfor i all verden funker ikke engang juksekodene som jeg fant på planethalflife?

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Du må jo ha plukket opp den taktentakelen for å ha kommet deg så langt? Er umulig å komme seg over den gropa som er like etter at du finner den uten, hvis du ikke jukser da.  :laugh:

Niks, kom meg over den gropa hvor de to slangene som hamrer på bakken hele tiden ved å hoppe ned på hodet til den ene, prøvde sikkert 100 ganger, når jeg så var kommet ned dit brukte jeg teleport-gunnern og havna i den sprekken i veggen.

 

Om det var den "gropa" du tenkte på.

 

Bilde tatt fra walk-troughen:

ofwalk_7m_small.jpg Her hoppet jeg over "danger"skiltet eller hva det het høyt opp og ned på hodet på den slangen. Har ikke vært i det barnaclerommet.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Du bør gå tilbake i spillet å hente tentakkelvåpenet. Du kan ikke fullføre spillet uten, siden du trenger den på siste bossen. :ermm:

Problemet er at det ikke går ann :). Kan ikke gå særlig langt tilbake. Jeg sitter fast. Men noen som har noen tips til hvordan man får juksekoder til å virke? (Fikk det ikke til ved å følge det som stod på planethalflife).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...