Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når lanseres Gmail?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... kan jo alltids gjøre et forsøk:

Hvis noen har en invite til overs hadde jeg blitt glad hvis jeg fikk meg en gmail konto :D

Jeg er egentlig bare utrolig nysgjerrig på hva som er årsaken at dette tar helt fullstendig av... Vi har jo både home.no og start.no i norge som er gratis, og reklamefritt, med uendelig lagrinsplass hvis vi bruker POP og Outlook for eksempel..

Endret av GeeZuZz

*sukk* fikk oppgradert yahoo-kontoen til 100mb.. eneste forskjellen jeg egentlig har merket er at jeg får 3x mer spam hver dag.. Noen som har merket noe lignende, eller er jeg bare uheldig? :)

Gleder meg til å se hvordan søkefunskjonen i Gmail funker i praksis. Google is my friend ;) Noen med en invite til overs? (*hint* *hint* hehe).

lol, Gmail reklamerer jo med at du ikke trenger å slette mail igjen... hvorfor skulle de da ha en delete knapp?  :p  Rett og slett genialt!

Men den er i allfall under "more actoins", det står der "Move to trash", husk å velg hvilken mail som du skal slette :p

EDIT: Husk å gå til Trash, velg "Delete forever" under "more actoins" med de som du har valgt

Endret av Lars Anders
Gjest Slettet+891234
Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går.

Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail?

Msn Messenger er jo laget av de samme som driver MSN Hotmail. Det har nok noe med dèt å gjøre.

Edit: Heh! Ikke rart du ikke skjønte, når jeg svarer på noe annet enn det du spør om. Litt sløv, nå.

Endret av Slettet+891234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...