Galeris Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Drømmen om en RS4 Vel, hva gjør man når man finner drømmebilen, men ikke har råd til den? Jo, man kjøper en rimeligere versjon av samme fabrikat, og starter å bygge om. Dette er i hvert fall hva 20 år gamle Stein Ivar Vatvedt fra Rakkestad tenkte. Hans -97 Audi A4 1,8t begynner etter hvert å likne mer og mer på drømmebilen RS4. Les artikkelen her
trra Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Var fin den, men han må få gjort noe mer med motoren, ærn ærn.
drkaos Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Men... Det er jo en masse på den som ikke er hverken rs4 eller s4.. Lykter både foran og bak, vinge, grill, speil osv. Riktignok på vei til å bli en tøff bil, men å kalle den lik RS4 blir litt drøyt. Feks denne; Er jo komplett s4 styling..
Galeris Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Som jeg skrev i artikkelen, lykter og speil er på vei. Vingen måtte bli alternativ, da RS4 er en stasjonsvogn. Fikk dessuten vite samme dagen som jeg sendte inn bildene at bilen sto helt i biter da nye ting var på gang, så kan nok være at jeg må ta en ny runde med kameraet her...
eab Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 meget offtopic, men har motoren 3ventiler på innsugs- eller utblåssida?
drkaos Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 3 på inn, og 2 på ut. Henholdsvis 3 små på inn, og to litt større på ut. Merkelige greier..
eab Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Vet ikke helt jeg, men det flower sikkert bedre med mange små kontra en stor.
drkaos Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Derfor jeg liker gamle 20v så godt. Like store ventiler..
Januar333 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 nå syntes ikke jeg man kan si at den ligna en rs4. rs4 er mye renere ikke noe jalla greier, den er også bredda i forhold til vanlig a4. motor, driv-verks, bremser osv.. kan ikke sammenlignes en vanlig a4. Veldig tøff bil, ikke noe å si på det. men jeg syntes ikke den kan sammenlignes med en rs4 da det er klasse høyere opp. bare teit med rs4 wannabe
Espenevo Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 En helt original 5v topp (330 cfm) har bedre gjennomstrømming enn de aller værste racing 2v toppene (260 cfm) - og matcher glatt selv en portet (VAG) 16V topp. Men de store kanalene gjør at godset ikke er sterkt nok for ekstrem mishandling slik man gjør med "gamle gode" 2.2 20V motoren dessverre. Derfor finner de frem den gamle 16V motoren til racing bruk... det er ikke slik det burde være...
Rebel-Rider Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Audi Nuvolari 600hk V10Biturbo og en sinsyk motorlyd!
Anbefalte innlegg