knutby Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Sitter her helt fredelig på jobb, helt til det kommer inn en liten satanist av en pc... Under normal boot kommer meldingen: Feil under lasting av operativsystem Da lurte jeg på om pcen fant disken, så jeg sjekket bios. Bios finner disken. Da gadd jeg ikke undersøke mere så¨jeg tok frem wxp cden og kjørte den i. Etter at pcen har forsøkt å lese disken i 1-2 minutter får jeg denne meldingen: CDBOOT: memory overflow error Neste forsøk får jeg en meget kryptisk melding som jeg av en annen merkelig grunn ikke husket ok... Siden jeg hadde en memtest 86 v. 3.1 disk liggende testa jeg den og alt var ok. Noen forslag? kan det være cpuen som er litt sløv og ikke følger helt med? Det er en hp omnibook xe4100.
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Kan være ay disken desverre er gåen (kanskje litt trøst)
knutby Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Den vil jo heller ikke lese cder... litt for tilfeldig synes jeg da.
chrisege Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Mulig det er HK feil. Sjekk først alle kabler. Hvis det er garanti på maskinen enda, retuner maskinen, for å få dem til å se på det.
knutby Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 er en bærbar med MINST 40 skruer. (har åpnet en før å sjekket:P) Så det er liten vits.. får sjekke garantien kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå