Gå til innhold

Et merkelig problem, alt låser seg!


Anbefalte innlegg

Dataen boter fint og alt sånt men med en gang jeg åpner et programm, "låser" alt seg og det går ikke ann å trykke på noe...(dette skjer også hvis jeg lar den stå på lit tuten at jeg gjør noe)

 

Jeg har testet alt mulig rart for å løse dette...installert window på nytt, tatt hele daten fra fra hverandre og satt den sammen igjen :p (desperat), kjørt med bare en harddisk.

 

Til slutt fant jeg ut at dataen ikke låser seg når jeg kjører med bare 15GB harddisken som jeg har windows på. (jeg har en 80GB harddisk som jeg bruker til alt annet.)

 

Nå sitter jeg faktisk på problem-dataen med bare den ene harddisken.

 

 

Håper noen gider å hjelpe meg litt her, det hadde jeg virkelig satt pris på! :thumbup:

 

Takk for meg og alle mine skrivefeil! :p

Endret av data-gutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Du har nok en hardware konflikt av noe slag. Jeg har hatt samme problem med mitt HK Aopen AK79D-400VN som ikke liker USB-hub'n i skjermen min. Jeg måtte koble den fra ellers låste ting seg fra tid til annen. Ikke noe problem egentlig for nå har jeg USB hub i fronten av kabinettet.

 

Jeg vet ikke om du har begge diskene på samme kabel/kanal. Prøv å koble de på hver sin kanal etc og se om det hjelper. Ellers kan de lønne seg å oppdatere bios og bruke siste drivere for HK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...