[CyB]girl Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Vi har her hjemme et nettverk med 4 pc'er fordelt på 2 hus... Skulle gjerne satt opp irc via nettverke uten at det går via nettet... Noen som vet hvordan? Håper på snarlig svar!
Anime_king Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 mIRC mellom bare netverket? går det ann?? da må du vell ha en egen server kansje... men jeg har alldri hørt om irc på bare netverk......
gerignyg Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Se denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...6&hl=irc+server
sim Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 mIRC mellom bare netverket? går det ann?? da må du vell ha en egen server kansje... men jeg har alldri hørt om irc på bare netverk...... mIRC er en klient, og ikke en betegnelse på protokollen IRC.
srbz Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 (endret) *Litt off-topic* Ekke det bildet til MichaelWesterberg eller hva han heter? Det med katta og scout'en? Det som [CyB]girl har? Bare til opplysning... EDIT: For alt jeg vet, var kanskje du først ute.... EDIT2: Skirveleif! Er blitt så flink til å skrive "kasnkje"... EDIT3:tror faktisk jeg blander forum her! michaelwaesterberg er medlem i win-xp.no -forumet om han er medlem her, vet jeg ikke.... LoL tabbe av meg Endret 12. juni 2004 av surbz00r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå