Gå til innhold

Americas Army, server å spille på?


Anbefalte innlegg

Er det mulig å slå av tekst i spillet slik man kan i CS?

Jeg spilte Radio Tower isted, en fyr skjøt 3 skudd etter meg med granat og jeg døde. Så begynner han å banne og si at jeg tålte mye. Så sa jeg han burde vite bedre siden han hadde 5x så mye honor som meg. Så sa folkene på serveren at jeg hacket og cheatet og de kicket meg..

CS-ungene har visst allerede inntatt AA.

Er det noen server jeg kan spille på uten å bli anklaget og kicket for å jukse? Jeg spiller på servere med honor og med sniper-brett (Radio tower er kul).

Takker for hjelp!

 

Edit.. Error: Unknown, jeg får denne når jeg prøver å logge inn, noen som vet hva det kan være?

Serveren er nede igjen for maintence.. Er den utsatt for terroristangrep eller noe? Serveren er jo mere nede enn oppe virker det som ;)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å slå av tekst i spillet slik man kan i CS?

Jeg spilte Radio Tower isted, en fyr skjøt 3 skudd etter meg med granat og jeg døde. Så begynner han å banne og si at jeg tålte mye. Så sa jeg han burde vite bedre siden han hadde 5x så mye honor som meg. Så sa folkene på serveren at jeg hacket og cheatet og de kicket meg..

CS-ungene har visst allerede inntatt AA.

Er det noen server jeg kan spille på uten å bli anklaget og kicket for å jukse? Jeg spiller på servere med honor og med sniper-brett (Radio tower er kul).

Takker for hjelp!

 

Edit.. Error: Unknown, jeg får denne når jeg prøver å logge inn, noen som vet hva det kan være?

Serveren er nede igjen for maintence.. Er den utsatt for terroristangrep eller noe? Serveren er jo mere nede enn oppe virker det som  ;)

nei tror ikke du kan skru av teksten...

Men du har rett med at det er mye lame folk i AA. Har spillt i et år snart og det har blitt mye cheats angklager :( Noen tåler ikke at folk er mye bedre enn de...

 

men stikk innom #dsr.aao@qaukenet hvis du vil spille med andre nordmenn :thumbup:

Endret av [dsr`camo]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...