Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL tilbud for studenter


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Telenor har faktisk et svært godt ADSL tilbud, men de markedsfører det ikke..

Er du student eller har student i huset??

 

Ved å ringe 80080012 kommer man til rette folka hos Telenor.

 

Selv har jeg bestilt 384/128. Gratis installering. 338,- pr mnd selv om jeg hverken har internett abb hos Telenor fra før, eller har ISDN.

Er ikke student selv, men kona er!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som ikke vet det, så er det som nevnt ovenfor et bra tilbud for studenter som Telenor har, det består i all hovedsak om at man får 12 måneder m/adsl (uansett hastighet) og betaler for 9. Betalingen er jevnt spredt utover året. (for de som er litt dårlige i hovedregning er det 25% rabatt, du kan altså ta gammel månedspris og gange med 0,75). Du må velge å binde deg for 1 eller 2 år. Jeg har selv bestilt dette, men har ikke blitt kobla til ennå (har fått modemet+++). Jeg valgte å binde meg for 1 år siden det i løpet av 1 års tid sikkert har kommet bedre tilbud eller at det samme tilbudet kommer til neste år.

 

For mer info se denne link: Telenor ADSL

Lenke til kommentar

Er det ikke litt merkelig at de ikke markedsfører det? I sverige har de samme greia, men de kjører TV-reklame om tilbudet konstant (gamlinger som prøver seg på ungdoms-slang når de bestiller)!! Det er Isdn-melkingen som gir penger i kassa...

Quote:


On 2001-11-03 09:19, Miniguru skrev:

Hei.


Telenor har faktisk et svært godt ADSL tilbud, men de markedsfører det ikke..




Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-04 09:43, Guybrush skrev:

Wow.


Dette var jo et meget godt tilbud.

Gratis etablering og gratis flytting av abb i løpet av 24 måneds periode.


Synd jeg er så innmari skeptisk til Telenor da.

Er det noe som kan overtale meg ?


Sitter egentlig å venter på 1 mbit SDSL. Men det blir MYE dyrere...


 

Jeg hater Telenor like mye som dere andre, men tilbudet passet meg utmerket, da jeg ikke kan få NGT før om et år :smile:

Og jeg må jo si at tilbudet er ganske godt.. Eller tilbdet er slik det burde vært til alle og enhver.

mhv

Lenke til kommentar

hehe , må bare si at jeg er oppgitt over telenor sitt adsl-tilbud.I starten av semesteret(27.august) fylte jeg ut et skjema med forespørsel om å få adsl , fyren som var i standen på blindern sa at de skulle ringe meg neste uke.Jeg hørte ikke noe fra dem og sendte en liten mail , men ikke noe svar.Jeg ringte til kundeservice og de mente at montør skulle komme i løpet av september.Tiden gikk og jeg ringte til "kundeservice for studenttilbud" , der fikk jeg høre at man ikke ville begynne å montere før etter 1. oktober og at jeg ville få et brev i posten.Jeg fikk ikke noe brev og sendte en mail til kundeservice med et ultimatum til dem , fiks denne saken innen 12. oktober , ellers så tar jeg kontakt med en annen leverandør.Slutten på denne visa ble at jeg fikk en mail 1. november!! om at de dessverre ikke kunne montere , pga at sentralen ikke var tilknyttet adsl.Adsl-tilbudet var nok bra , men for å få god service fra telenor må du vel ha telefonabbonement , være telenor-mobil kunde og kjenne sjefen.....Ach jah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...