Gå til innhold

DVDshrink eller andre bra program?


Anbefalte innlegg

Hvilket program er best til å ta backup av DVD filmer man har?

Hvilken program bruker jeg om jeg vil ha hele på 2 CD'er?

 

DVDshrink. Kan man ikke få med menyer og slikt på dette når skal ha en DVD plate?

 

Prøvde på full CD, men får ikke bort extra materialet, bare Audiofilene under ekstramaterialet?

 

DVDXcopy er det blitt et annet navn på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere begge. Brukte Re-author og da fikk jeg film uten menyer osv. Hovedmeny hadde vært fint å hatt og slik at man kan gå inn å se hvert kapittel.

 

Tittet på den nye demo av CloneDVD, men på Clone DVD som er valg 2 fikk jeg ikke satt noe sted at skulle ha 2 CD'er?

Lenke til kommentar
Til dere begge. Brukte Re-author og da fikk jeg film uten menyer osv. Hovedmeny hadde vært fint å hatt og slik at man kan gå inn å se hvert kapittel.

 

Tittet på den nye demo av CloneDVD, men på Clone DVD som er valg 2 fikk jeg ikke satt noe sted at skulle ha 2 CD'er?

Med CloneDVD får du bare laget DVD`er,får ikke brukt dette programmet til å brenne film på Cd`er.

Lenke til kommentar
Til dere begge. Brukte Re-author og da fikk jeg film uten menyer osv. Hovedmeny hadde vært fint å hatt og slik at man kan gå inn å se hvert kapittel.

 

Tittet på den nye demo av CloneDVD, men på Clone DVD som er valg 2 fikk jeg ikke satt noe sted at skulle ha 2 CD'er?

Kunne ikke du velge hva du skulle ha med når du bruker re-author da?

Lenke til kommentar
Til dere begge. Brukte Re-author og da fikk jeg film uten menyer osv. Hovedmeny hadde vært fint å hatt og slik at man kan gå inn å se hvert kapittel.

 

Tittet på den nye demo av CloneDVD, men på Clone DVD som er valg 2 fikk jeg ikke satt noe sted at skulle ha 2 CD'er?

Kunne ikke du velge hva du skulle ha med når du bruker re-author da?

DvdXcopy tar bort det som det ikke er plass til, jeg fikk ingen valg der.

Dvdshrink3.17 kunne en velge alt som en vil ha med eller ikke, fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar

Beklager rotet kjøpte Nec 2510 på onsdag og er ikke vant til å si DVD:)

 

Men det jeg ønsker er å lage backup av DVD'ne mine til da enten 1 stk DVD-5 eller 2stk DVD-5 (4,7GB)

 

Testet litt forskjellige demoversjoner. Alcohol120%. Her lagde den 2 filer på 4GB hver, men når jeg satt i DVD+R sa den at det ikke var plass på CD. Den klarte ikke å dele opp riktig. For denne ene litte fila mds slo sammen begge så filemen ble på ca 8,5GB. Her er det sikkert en knapp jeg ikke har trykket på. Brukte Wizarden.

 

På CloneDVD2 testet jeg Clone DVD og Trykket meg fremover med next, men fant ikke noe sted der denne kunne brenne på 2 DVD-5 plater. Så mer enn dette testet jeg ikke.

Tidligere versjon av CloneDVD kunne man velge om man skulle ha til 2 DVD-5

 

DVD shrink 3.17 brukte jeg full disk og her kunne jeg gå på extras, men bare Audio man kunne hake bort noe på? Er det ikke mulig å få bort videoen på extrematerialet?

 

Så brukte jeg re-author. Da dro jeg over Title på main .... Men da ble filmen uten meny og at man ikke kunne se kapitlene i menyen osv.

 

Håper noen kan gi meg noen gode råd på DVDshrink med menyer på 1 DVD og eks cloneDVD2 på 2 DVD'er hele greia.

Endret av Arve28
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter den samme infoen, og jeg mener å huske at ved å bruke DVDXCopy Express for man ingen valg, programmet ordner alt får deg.

 

Du kan bruke DVDXCopy Platinum, der kan du velge hva du vil beholde, og hva du vil fjerne.

 

 

Rett meg om jeg tar feil da jeg ikke har testet dette selv ennå, kun lest på engelske nettsteder...

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Beklager rotet kjøpte Nec 2510 på onsdag og er ikke vant til å si DVD:)

 

Men det jeg ønsker er å lage backup av DVD'ne mine til da enten 1 stk DVD-5 eller 2stk DVD-5 (4,7GB)

 

Testet litt forskjellige demoversjoner. Alcohol120%. Her lagde den 2 filer på 4GB hver, men når jeg satt i DVD+R sa den at det ikke var plass på CD. Den klarte ikke å dele opp riktig. For denne ene litte fila mds slo sammen begge så filemen ble på ca 8,5GB. Her er det sikkert en knapp jeg ikke har trykket på. Brukte Wizarden.

 

På CloneDVD2 testet jeg Clone DVD og Trykket meg fremover med next, men fant ikke noe sted der denne kunne brenne på 2 DVD-5 plater. Så mer enn dette testet jeg ikke.

Tidligere versjon av CloneDVD kunne man velge om man skulle ha til 2 DVD-5

 

DVD shrink 3.17 brukte jeg full disk og her kunne jeg gå på extras, men bare Audio man kunne hake bort noe på? Er det ikke mulig å få bort videoen på extrematerialet?

 

Så brukte jeg re-author. Da dro jeg over Title på main .... Men da ble filmen uten meny og at man ikke kunne se kapitlene i menyen osv.

 

Håper noen kan gi meg noen gode råd på DVDshrink med menyer på 1 DVD og eks cloneDVD2 på 2 DVD'er hele greia.

Hva med å dra menyen over også, slik som du gjorde med selve filmen? Jeg mener å ha fått det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...