Gå til innhold

Modde Playstation 2, kom med forslag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD, kan du pleeeease fortelle, helst med illustrasjoner, hvordan du skal sette opp LED'sa m. inverter og resten av skabberakket...

For de som ikke kommer fra vestlandet, skabberakket betyr heile schiten...

Jeg er nettopp ferdig å lakke PS2'en min nå, og jeg SKAL sette inn LED's og plexi...

Alt er klart... Det er bare å bestille komponentene og sette igang, men når jeg tenker meg om, har jeg ikke den fjerneste anelse om hvordan å koble opp dette :blush::blush::blush:

Batteri, andre løsninger???

 

Mvh Erling

 

Jeg er 14 år... ikke rart at jeg ikke vet hvordan å koble opp LED's... :no:

Lenke til kommentar
shit... 13 år? Begynner du på ungd. skole etter ferien eller fyller du 14 år i ferien??
Let me know når du er ferdig! Så kan vi sammenligne... ;) Min er nemlig (planlagt) ferdig i neste uke ;) :yes:
Grunnen til at jegkalte deg AMD og ikke Shader var at jeg så bare på bilde :p
Det var da som helvete at du ikke visste... :realmad:
jaja, får vel søke hjelp en annen plass... :hrm:

EDIT: Leif Endret av Data_Noob [cB]
Lenke til kommentar
' date='22/06/2004 : 21:02'] shit... 13 år? Begynner du på ungd. skole etter ferien eller fyller du 14 år i ferien??

Let me know når du er ferdig! Så kan vi sammenligne... ;) Min er nemlig (planlagt) ferdig i neste uke ;):yes:

Grunnen til at jegkalte deg AMD og ikke Shader var at jeg så bare på bilde :p

Det var da som helvete at du ikke visste... :realmad:

jaja, får vel søke hjelp en annen plass... :hrm:

Jupp, begynner på Ungdomsskolen nå ja...

Men du har vel lest at jeg ikke begynner før sent på sommeren/høsten eller seinest vinteren?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ikke tenkt til å begynne med prosjektet før senere på høsten/vinteren... Jeg skal kjøpe en ny playstation 2 også, fordi den jeg hadde tenkt til å modde deler jeg med broren min, og det er ganske dumt hvis det går til helvete da. Har tenkt til å kjøpe PS2 Aqua... Noen som har den?

Endret av Shader
Lenke til kommentar
[quote name='Natrium' date='04/09/2004 : 20:18'] [quote name='Shader' date='04/09/2004 : 17:05'] Har tenkt til å kjøpe [url="http://no.gamesmix.com/cds/showpage.asp?nodeid=118255&article_id=194244&maintype=1&form_name=product_readmore"]PS2 Aqua[/url]... Noen som har den? [/quote]
hvis du har planer om å lakke den så er det vel ikke no vits å betale ekstra for en annen farge?

er det noen som veit om det finnes, og hvor inne i en ps2 det er 12v? [/quote]
Han betaler ikke bare for en annen farge! Han får også innebygd IR, et litt mindre støyende rammeverk og stillere vifte!!
Men jeg må absolutt si meg enig med lenny^^! Det hadde vært kult med sånn "kameleon"-lakk!!
Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe PS2 Aqua... Noen som har den?

hvis du har planer om å lakke den så er det vel ikke no vits å betale ekstra for en annen farge?

 

er det noen som veit om det finnes, og hvor inne i en ps2 det er 12v?

Som Data_Noob [cB] sier, det er ikke bare fargen som er forskjellig. Også er det ikke serlig dyrere enn en vanlig svart PS2 heller...

 

lenny^^: Godt forslag! Men hvor får jeg kjøpt sånn lakk da?

 

norma_saw: Har sagt at jeg begynner senere på høsten/vinteren... Må bare få litt penger først. Men jeg skal selge min halvdel av playstation'en for 800 til broren min så... Tjener litt på det! vet det er litt mye, men han sa han at det var greit. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...