Gå til innhold

Har bestilt "Taken", totalt 679,- - bra pris?

Hidden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zailer mailet meg med kommende filmer, og "Taken" skal jeg absolutt ha. Serien koster altså 679,- med frakt når jeg bestilte med VISA kort, forhåndsbestilling.

Bare lurte på om det var en grei pris? Frakten ble bare 30,- da jeg som sagt bruker VISA kort, tror det er høyere ellers (?).

BTW - har noen tips om andre gode kommende eller nye sci-fi filmer / serier? Det markedet er jo like fuktig som Sahara midtsommers.. med unntak av utrolig dårlige filmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tak i Taken på play.com til 25£, ca 300 kroner. pluss at du må ut med ca 160 kroner til tollvesnet, så da blir det ca. 460 NOK. Du sparer med andre ord mye på å kjøpe taken fra play. :thumbup:

Skrevet
Takk for tipset, tenkte selvfølgelig ikke på Play.com - på tross av at jeg har kjøpt rundt 80 filmer, spill og musikk der :cry::green:

Avbestill den fra det firmaet du bestilte fra, hvis det er mulig. :yes:

Skrevet
Det er release på den nordiske sone2 versjonen 16. juni...

F.eks cdon.com selger den for 469,-. Den har svensk cover, men norsk, dansk, svensk og finsk tekst.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=309750

re Raggis

Takker så meget for tipset!!!

Har vært på utkikk etter denne serien en stund nå og foretrekker norsk tekst.

Har sendt bestilling. Totalt 498,- inkl frakt. Grei pris for en slik pakke.

Skrevet (endret)

Øh. Ifølge deres TOC må jeg avbestille INNEN 1 TIME...

Never mind, kjøper det derfra da uansett.

EDIT: Skulle jo sjekket før jeg bestilte, men jeg jobber så hardt for tiden at jeg nærmest faller i koma når jeg kommer hjem, og hjernen fungerer toppen 40% resten av kvelden..

Endret av Hidden
Skrevet

Ikke si det da! :( Men på den annen side - etter Band of brothers vil få eller ingen serier imponere meg like mye. Ihvertfall ikke på en god stund.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har sett Taken og er ikke imponert. Synes storyen i perioder var altfor langtekkelig og kjedelig. Episodene varte i drøye 80 minutter og dette var altfor lenge.

Heller ikke noe imponerende skuespillerprestasjoner, bortsett fra hun lille jenta som var hovedpersonen i de siste episodene.

Angrer på at jeg kjøpte denne serien, tror aldri jeg kommer til å se denne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...