Gå til innhold

T5PC, noen som har hørt om de? er det bra?


Anbefalte innlegg

Ble tipset om en slags aksjeselskap som heter T5PC. Når man kjøper seg inn og blir medlem så kan man kjøpe produkter fra dem der prisen visstnok skulle være billigere enn ellers. De selger pc-produkter + annet teknisk utstyr. Hjemmesiden er t5pc.com. Jeg skulle gå inn og se på produktene og prisene men man må være medlem for å se produktene.

 

Noen som har hørt om de? Er det noe bra? eller bare tull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
shabador Skrevet 10/06/2004 : 14:55

  The 5 % Community.

 

Det er bra det. Det er ett MLM-konsept. Men retningslinjene liker ikke att folk snakker om MLM... Merkelig nok...

 

Men gå inn på irc-kanalen #t5pc, så får du svar på mye. 

 

Oki, visste ikke at det var et sånt konsept. Jeg ser veldig tvilende på sånt. Orker ikke å snakke med medlemmer om det, for det høres bare positivt ut. Ville høre om noen ikke-medlemmer har erfaringer. Men vi kan bare avslutte denne tråden siden det strider mot retningslinjene.

Lenke til kommentar

hehe.... tror egentlig t5pc er en stooor bløff. Det skulle egentlig starte opp for over ett år siden, da la de ut en masser av aksjer som ble solgt billig til de første medlemmene. Startpakken kostet rundt 2000kr og videre kostet det 15kr pr. aksje.

 

Kjenner en del som heiv seg på. Personlig tror jeg dette er en stor bløff, og de som startet det har godt under jorden med nok peng til å leve fint resten av livet... Ganske enkelt genialt :p for dei altså.......

 

Så hold deg unna, bruk heller et par kroner mer gjennom en norsk webshop

Lenke til kommentar

Aksjespill.no

 

Ta en titt på denne.

Selv har jeg pusslet en del med WorldGamesInc, og kommer til å gjøre det LENGE fram over.

Da jeg kun lever av dette.

 

Reiser til brasil nå til høsten for å bygge nettverk der nede også..

(Fytti katta for et digert land,med DIGG damer!!)

 

Aksjespill forteller veldig godt om hva/hvordan.. Uten å verve slekt og fe..

 

Selv ligger jeg på en avkasting på 18.000 % på mine 3000 NOK som jeg startet med.

 

Er ikke så dumt dette..

Mitt råd gi det et forsøk!

PM så skal jeg hjelpe deg..

Har god ref innen for data folket.

 

Boa sorte! (Lykke til)

Lenke til kommentar

:roll:

 

Men vær jævlig skeptisk. Sies mye rart om disse selskapene.

Som at du ikke får ut utbyttet ditt, og at noen går konkurs og eierne i Australia stikker av med penga...

Mener å ha lest dette om WGI eller 5% community i Kapital.... overskriften var: "50.000 Idioter".

 

 

Så vit hva du gjør... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Aksjespill.no

 

Ta en titt på denne.

Selv har jeg pusslet en del med WorldGamesInc, og kommer til å gjøre det LENGE fram over.

Da jeg kun lever av dette.

 

Reiser til brasil nå til høsten for å bygge nettverk der nede også..

(Fytti katta for et digert land,med DIGG damer!!)

 

Aksjespill forteller veldig godt om hva/hvordan.. Uten å verve slekt og fe..

 

Selv ligger jeg på en avkasting på 18.000 % på mine 3000 NOK som jeg startet med.

 

Er ikke så dumt dette..

Mitt råd gi det et forsøk!

PM så skal jeg hjelpe deg..

Har god ref innen for data folket.

 

Boa sorte! (Lykke til)

 

Verv dine medlemer et annet sted enn dette forumet.

Personlig tror jeg ikke en jack shi*på det du sier om avkastningen og ser på deg som en ynkelig kjeltring som utnytter seg av svake mennesker :no:

Lenke til kommentar

Ser det er mange som er skeptiske til MLM. Men jeg vil anbefale dere å undersøke litt før dere griller alle som er med.

 

Jeg ser også att noen skrev att 5% "skulle" startet opp for ett år siden... Skjønner ikke helt hva du mener med det. Det startet opp for ett år siden med billige aksjer. Aksje-tradingen skulle begynne, men de måtte skaffe seg konsesjon først.

 

T5PC er faktisk verdenshistoriens første MLM-selskap som har fått godkjent aksjetradingen i over 20 land. (Inkludert norge)

 

Vil mene og tro att T5PC er det MLM selskapet som er mest lovlig av alle, og absolutt ingen bløff med tanke på produktene.

 

Jeg har ikke satt meg så alt for mye inn i dette, men har en bror som gjør det helt ok med T5PC. Jeg er bare medlem, ergo kan jeg ikke kjøpe aksjer, men kan tjene penger på mobil-abo osv...

 

Å bli medlem er forresten gratis. Da får man tilgang til alle produktene. På lik linje med Ownersbuy når jeg tenker meg om.

 

Vi lever i det 21. århundre... MLM har blitt ett studieområde på høgskoler. Det er på tide att folk begynner å skjønne att MLM ikke er så lugubert... Det finnes millioner av sure epler innenfor MLM-verdenen, så det gjelder å undersøke en del om selskapet før man melder seg inn. Men når man finner det lovlige og potensielle selskapet, så kan det bli gull verdt.

Lenke til kommentar

MLM (nettverks-markedsføring) er en kjempefin metode for de som ønsker å introdusere nye produkter og tjenester, men som ikke har ressurser til å drive store markedsføringskampanjer. Et godt eksempel på dette er Tupper-ware.

 

På den annen side, enkelte selskaper som opererer under "MLM-flagget" er i realiteten et pyramidespill. Etter min mening er 5% et pyramidespill. Grunnen til dette er at web-shoppen deres er for liten og dårlig til å kunne forsvare de store forventningene om stigende aksjekurs som medlemmene tror på. Enkelte tror at aksjekursen vil stige til så store høyder at selskapet er verdt like mye som Statoil.

 

Når selskapet ikke kan leve opp til forventningene om stigende kurs vil de som har kommet inn til slutt og kjøpt aksjer dyrt tape alle pengene sine. De som sitter på toppen derimot har solgt sine aksjer med god fortjeneste. Etisk sett synes jeg konseptet er forkastelig. :hrm:

Lenke til kommentar

Til de av dere som tror WGI er bløff, bare løgn, ingen inntjening/fortjeneste.. Kjenner flere som har tjent seg store penger på det, ved å være førstemann i sin småby eller kommune som kastet seg på bølgen, og deretter ble toppen av pyramiden innenfor sin kundekrets. Det er disse som har tjent store penger på WGI og andre lignende foretak, men det er for sent å tjene skikkelige penger på det i Norge nå, siden slike nettverk er over stort sett hele landet (som vel er grunnen til at ken-erik søker til Brasil, for å skape et nytt nettverk i et land han regner med ikke har vært i kontakt med WGI før). Tviler ikke på at ken-erik tjener seg store penger på dette, men å bli vervet til det i Norge i dag vil ikke gi mye inntjening for andre enn den som verver deg, den over ham i pyramiden, den over ham, over ham, over ham og over ham, noe ken-erik vet så alt for godt.

Lenke til kommentar

Noen som kjenner seg igjen?

 

1. Med slike opplegg som det her diskuteres; Så er det alltid "noen som kjenner noen" som har tjent myyye penger på slike ting. Men aldrig noen som vet hvem de er direkte.

 

2. Med all omtale om selskapet det her henvises til, er det kun negativ omtale som har blitt servert i lang tid fra alle type medier, dette alene bør vel få folk til å skjønne at de bør holde seg langt borte.

 

3. Snakker man med mennesker som nylig har vært på et "vekkelsesmøte", får man inntrykk at dette er det største som noen gang har skjedd på denne planeten.

Selv får jeg inntrykk av at det ofte minner om en samling i en eller annen religiøs sekt.

 

Folk får gjøre som de vil: Men det slår aldrig feil at mens 2 personer tjener seg rike, er det 10.000 som taper penger.

Lenke til kommentar
Til de av dere som tror WGI er bløff, bare løgn, ingen inntjening/fortjeneste.. Kjenner flere som har tjent seg store penger på det, ved å være førstemann i sin småby eller kommune som kastet seg på bølgen, og deretter ble toppen av pyramiden innenfor sin kundekrets. Det er disse som har tjent store penger på WGI og andre lignende foretak, men det er for sent å tjene skikkelige penger på det i Norge nå, siden slike nettverk er over stort sett hele landet (som vel er grunnen til at ken-erik søker til Brasil, for å skape et nytt nettverk i et land han regner med ikke har vært i kontakt med WGI før). Tviler ikke på at ken-erik tjener seg store penger på dette, men å bli vervet til det i Norge i dag vil ikke gi mye inntjening for andre enn den som verver deg, den over ham i pyramiden, den over ham, over ham, over ham og over ham, noe ken-erik vet så alt for godt.

Det er noe paradoksalt med ditt innlegg. I første setningene fremstiller du saken som om det ikke skulle være en svindel. Resten av innlegget ditt poengterer nettopp hvorfor det er det.

Endret av UAM
Lenke til kommentar

Det er helt riktig som Bkvaly sier:

 

Man skal ikke blå øyd, gå av gårde å investere pengene sine..

Å helt ærlig så er det ikke så mange folk som gjør det heller..

 

Sammen ligner dette med å kjøpe hus, bil, båt osv.. Man sjekker det opp nøye..

Også gjør man seg opp en mening, om dette er noe å tro på eller ikke..

Settningen " Er dette noe som jeg kan få noe ut av" bør gå igjennom hodet ditt, før du drar fram VISA/MasterCard og setter i gang med å engasjere venner.

 

Holigan

Setter pris på at du holdt personlige krenkelser utenfor en seriøs debatt.

Utover det så kan jeg dokumentere, min avkastning fra VISA til WGI, tilbake til mitt uttak i minibanken.. Jeg har nemmelig bet 28% kapital skatt på det.

Aksjekurs.PNG

 

Det kan ikke du. Når du uttaler at jeg er en kjeltring!

Som shabador skriver

"Vi lever i det 21. århundre... MLM har blitt ett studieområde på høgskoler. Det er på tide att folk begynner å skjønne att MLM ikke er så lugubert... Det finnes millioner av sure epler innenfor MLM-verdenen, så det gjelder å undersøke en del om selskapet før man melder seg inn. Men når man finner det lovlige og potensielle selskapet, så kan det bli gull verdt. "

Det finnes masse "Sure" arbeidsplasser som blir borte hvert år i Norge også"

 

_oDIn_

Jeg vil bygge i Brasil av noen enkle årsaker:

Det er et fantastisk stort marked, der media ikke har PISSET oss ned ryggen med sine STORT selgende blå øyde artikler. Der jounalisten's eneste formål er å trigge for å selge til flere lesere.

Brasil er verdens største MLM land i verden. Så ord som "pyramider" og" han som sitter på toppen tjener alle pengar" forlengst er avleggs.

Brasil er ett sattsnings område for WGI.

Det å bygge i Norge er faktisk veldig spennede. Da vi nå har et mere positivt "rykte" enn feks i 2002 da jeg begynnte.

Vi Normenn er veldig trege, men det kommer seg.

I løpet av høsten lanserer vi Gratis Premium player(Ren spille Kunde) og Norsk tipping inndrar spille automatene. Mens mennesker som meg setter ut nye "underholdnings marskiner" i stedet. Der folk kan spille på et lotteri som vi er kjent med gjennom Norsk tipping, men vi har 40 mill i første premie.

 

Til slutt. Hvis man skal holde denne diskusjonen seriøs. Så tenk deg om.

"Av det man hører så er 10% fakta, mens 90% er meninger"

 

Fortell heller om det du har opplevd. :thumbup:

Endret av ken-erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...