Gå til innhold

Har dykk annbefalingar til ein 19" crt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-15 13:20, SirHartge skrev:

Jeg anbefaler en Sony E420, jeg har selv en G400 og trives godt med det. Det er en invistering som vil holde i noen år.



 

Godt å høre! Jeg skal forhåpentligvis opp på postkontoret for å hente min E420 i morgen.... :smile:

Lenke til kommentar

Jeg vil mye heller anbefale testen fra Tomshardware.. har litt mer tillitt til de enn pcworld.. og dessuten så er den testen nyere og litt mer gjennomgående.

 

Du finner den her:

http://www4.tomshardware.com/display/02q1/...0319/index.html

 

ViewSonic P95f selges på databutikken.com for 4795 og var best i test sammen med en annen monitor, men båndbredden var høyest av alle.

Broren min har også denne skjermen og den er super nice.. PCWorld norge burde tenke seg om litt tror jeg...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 19:54, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-04-15 14:07, labri skrev:



Godt å høre! Jeg skal forhåpentligvis opp på postkontoret for å hente min E420 i morgen.... :smile:


 

Du får si om du er førnøgd da:) Du vet ikke hva en bra skjerm er før du har hatt en:)

 

 

Nå sitter jeg her på E420! Jeg kan ikke si annet enn at jeg er imponert. Det ser ut som at beine streker går i en bue innover. Men det gjelder vel bare å omstille seg fra buet skjerm.

 

De to strekene er knapt synlige.

 

Jeg er fornøyd. Skal teste en høyere oppløsning nå med forstørret dpi.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 20:06, [^FLeX^] skrev:

Jeg vil mye heller anbefale testen fra Tomshardware.. har litt mer tillitt til de enn pcworld.. og dessuten så er den testen nyere og litt mer gjennomgående.


Du finner den her:



ViewSonic P95f selges på databutikken.com for 4795 og var best i test sammen med en annen monitor, men båndbredden var høyest av alle.

Broren min har også denne skjermen og den er super nice.. PCWorld norge burde tenke seg om litt tror jeg...





Jeg hadde tenkt å kjøpe den skjermen nå, jeg har lest flere andre tester og de er alle enige i at det er en kongeskjerm! Kunne også tenkt meg den Liyama skjermen, men jeg har ikke funnet noen som selger den skjermen i norge. Tenkte at jeg skulle bruke litt penger på ny skjerm siden den skal vare mye lenger enn resten av PC-en min.

Lenke til kommentar

Har hatt G420 i 6 mån ca nå..å er KJEMPE fornøyd!

aldri mere vondt i hue eller i øya.

Dyr skjerm, men er verdt penga sine.

kan sitte 24/7 forran denne skjermen no prob.

 

striper? hvor? de legger du merke til de første 3-4 ukene.

 

satt foran en "vanlig" bua skjerm her om dagen..uff ikke bra, skal ikke skje igjen. heheh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...