Wave Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Mitt hovudkort sprengte, kjølar med vifte spratt av og CPUen eksploderte ut og festa seg i panna mi Hm, den var vel litt drøy... he he. Har ingen fæle historier selv, kansje bortsett fra at jeg slapp en stein på min dyre cd-spiller en gang, og lagde et svært hakk i den nydelige aluminiumen. *grøss*
kns Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 (endret) Du var faktisk heldig og plata kun sprak, det er nemelig ofte den "pulvriseres" i mange 1000' korn. Da har du fått deg en hyggelig jobb med og støve suge pc'n din.. Jeez..det hadde vært krise. Jaja, så da var vel dette hell i uhell.. Men ang. om du får noe retur tviler jeg på det (...) Kan hende du har rett i det, men det er ikke så farlig, egentlig. Nå koser jeg meg sånn med disse katastrofehistoriene deres, at det nesten veier opp for plata som knakk! Har selv vært med på å rengjøre en cd-spiller der plata hadde blitt pulverisert.Var egentlig helt meningsløst siden laseren hadde blitt ripa, men vi åpna den nå likevel. Var ufattlige mange småbiter inni der..måtte såklart støvsuge PC'n også. Også det fordømte belegget oppå cd'n, ble som sølvstøv som klistra seg fast til alt mulig. Hadde vel glitter på hender og armer i flere dager etterpå (selv etter dusjing). Hehe...bra historie. Begynner å forstå at det er flere måter ting kan gå galt på i en pc enn jeg hadde tenkt på.. Kanskje vi burde starte en egen tråd der folk kan få dele sine ulykkeshistorier med hverandre.. kunne vært morsomt.. Endret 8. juni 2004 av kns
Titanstig Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Mitt hovudkort sprengte, kjølar med vifte spratt av og CPUen eksploderte ut og festa seg i panna mi Råeste jeg har hørt! Ever!!!!
Rufati Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Prøv det gamleste trikset i boka, nemlig å sette over den bryteren bakpå PSU til US-Standard, 120V eller noe slikt. Det skaper leven, blålys å blårøyk det. Sit back å fyr opp, garantert underholding:P
The Stig Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hmm, det er en gammel tråd om ulykker.. Ta og gjennoppliv den i stedet for og ro seg av denne topic'en.. (Men ang. bytte av voltstyrke på PSU, DET ER MORO! )
satanjapan Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 jeg var på dataparty for ikke så lenge siden. og da var det en som trudde den rødeknappen bakpå psu'en var viftestyring til vifta i psu'en. haha det smalt noe in i helvete og det osa røyk ut. vi var på en skole da så gikk jo brannalarmen pga al røyken så kom det masse brannbiler kl 4 på natta. de var ikke så veldig gla da
Dr.X Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hehe, det skal mye til! Har selv vært med på to CDROMer som har blitt totalt knust pga en CD som knuste i full fart. Ser dere den minste sprekken i en CD, IKKE BRUK DEN ! Ble knust til pulver, nærmest!
djorgen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hehe .. Mange artige historier her. Tenk å være en av en milliard da... Lucky punk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå