Gå til innhold

Meh, trenger nytt skjermkort, nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer egentlig X800 Pro?

Ikke en eneste webshop har kortet inne, alle bare utsetter og utsetter salgsdatoen, allikevel virker det som om mange allerede har kortet..

Hvis jeg ønsker et X800 Pro/6800GT kort under 3900kr inkludert frakt, og må ha det innen 15 juni, hvor bør jeg bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thomas, det kortet kommer inn om tidligst 4 uker, jeg kjører nå på et geforce 256 kort som jeg ikke vet hvor lenge jeg holder ut med >_<

3D-player, har litt lyst til å slå til, men den koster jo 600kr mer bare for VIVO, vet ikke helt om det er verdt det..

Skrevet
ahhh... hva fean skal man med det??

Ja det kan man jo lure på.

Sikkert endel folk med gamle videokameraer som vil fixe på de på maskinen sin, nå skulle jeg jo tro at folk som kjøper grafikkort til 4000kr har et digitalt videokamera da..

Skrevet
Man kan jo koble på nesten hva som helst på den inngangen da... Ikke bare analoge videokameraer.

kom med eksempler så kanskje jeg støtter deg!

Skrevet
Man kan jo koble på nesten hva som helst på den inngangen da... Ikke bare analoge videokameraer.

kom med eksempler så kanskje jeg støtter deg!

Video, tv, konsoler, dvd, parabol.

Tja, det meste med s-vhs vil eg påstå.

Skrevet

"s-vhs" er det en skart kabel.. (vet ikke hvordan det skrives sån man bruker til vhs spiller og play station og nintendo og hvem vet!)

Skrevet
Hvorfor skal du koble på en TV?

Mener du å si at man kan spille f.eks Xbox/PS2/Cube på dataen da?

hvor hevtig hadde det ikke vørt å spille f.eks. halo på pc med keyboard online mens de andre har lusene hånd kontroller!! mohahahaha

Skrevet

vivo = Video In / Video Out

På mitt gamle TI 4800 SE var det Vivo, en utgang med litt mer pinhull en s-video men liknet. Følgte med en kabel som forgrente dette ut til en s-video inn, en RCA inn og en s-video ut og en RCA ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...