Kasp Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Etter å ha sjekket de fleste steder nå, så har jeg sett at alle X800PRO kort er utsolgt! Noen som vet om et sted der de har det på lager?
Nikkor Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 ...De har jo heller ikke kommet enda, de som har fått eksemplarer nå av PowerColor er jo i små mengder, og "limited" edition...
FJERNET111 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 ...De har jo heller ikke kommet enda, de som har fått eksemplarer nå av PowerColor er jo i små mengder, og "limited" edition... De fleste store nettbutikker har hatt inne ett parti av X800Pro
vammaveien Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Gå inn på netshop sine sider. De får inn flere i denne uka.Bestillt selv der nå.gleder meg til å få den i kassa mi;)
Kasp Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 ...De har jo heller ikke kommet enda, de som har fått eksemplarer nå av PowerColor er jo i små mengder, og "limited" edition... De fleste store nettbutikker har hatt inne ett parti av X800Pro Vet... Jeg kjøpte et Powercolor X800PRO av komplett.no 2 timer etter at de komm inn på lager.. Men med min hyper flaks, så var kortet defekt..
jossy Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255434 Sjekk der (idag: 8-6-04) De har X800Pro inne på lager Endret 8. juni 2004 av jossy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå