Gå til innhold

Amerikansk strøm(adapter)


Anbefalte innlegg

Nå begynner USA turen min å nerme seg, og jeg har tenkt til å ta med laptopen min så jeg får lasta opp noen bilder til dere :) De bruker vel 110 V der borte?

Noen som har et bilde av støpselet så jeg vet hva jeg skal kjøpe?

Det som bruker strøm av det jeg skal ha med er:

Mobil lader, PC og Discman\Ipod

Men får vel kjøpt adapterne på Gardemoen eller?

 

Og hvis jeg kjøper noe elektrisk utstyr vil jeg få noen problemer med det i norge? (bruke USA-NOR adpater seff)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det du skal bruke takler input på 110 volt, så holder det med å bruke en overgang til kontakten. Trenger ikke noe eget adapter for dette. Det skal stå på alle adaptere, hva input og output er. De fleste bærbare, mobiltelefoner og mp3-spillere takler 100-230 V.

 

Barbermaskiner kan være litt kranglete. Det pleier å være en egen switvh/bryter for dette.

 

Ellers er det ikke noe problem å få tak i et universal-adapter. Bare å spørre i en hvilken som helts elektro-sjappe, så har de det sikkert. De har det på Gardermoen også. I en av butikkene etter tax-free'n.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Tror du bør ha med ett adapter til Laptopen. Et godt tips er nok å kjøpe det her hjemme FØR du kommer til G.moen. Der er de nemlig klar over at det er enkelte ting veldig mange glemmer å ta med seg, og setter opp prisen på de varene.

 

Eller så kan du helt sikkert få tak i det i USA også. Greit nok at de er sære, kjipe, dumme og feite, men et adapter er nok å oppdrive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...