Gå til innhold

Er skjermkortet øderlagt?


Anbefalte innlegg

Hello!

 

får ikke så lenge siden, kjøpte jeg et radeon 9600XT extreem edition. ( 500*700 default).

 

jeg klokket den litt, jeg var oppe i 560*810 i en liten periode får å teste 3dmark, men uten artifacs i det hele tatt. Senere satte jeg ned klokkefrekvensen litt siden jeg var redd får å ødelegge kortet (540*780). har gått glatt intil nylig.

 

nå får jeg opp artifacs på stock clock :scared: kan dette ha noe med at det har vært varmt i rommet mitt i det siste ( jeg tviler, det har ikke vært så varmt ) er skjermkortet gåent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello!

 

får ikke så lenge siden, kjøpte jeg et radeon 9600XT extreem edition. ( 500*700 default).

 

jeg klokket den litt, jeg var oppe i 560*810 i en liten periode får å teste 3dmark, men uten artifacs i det hele tatt. Senere satte jeg ned klokkefrekvensen litt siden jeg var redd får å ødelegge kortet (540*780). har gått glatt intil nylig.

 

nå får jeg opp artifacs på stock clock :scared: kan dette ha noe med at det har vært varmt i rommet mitt i det siste ( jeg tviler, det har ikke vært så varmt ) er skjermkortet gåent?

Jeg har hatt samme problem flere ganger, men ikke helt nede på stock.

Det er vanskelig å si!

 

Send det inn til de du kjøpte det fra å si det bare "plutselig "sluttet å funke orntlì.

 

IKKE nevn at du har klokket det så går det nok bra.

 

crazy...

Lenke til kommentar

en vesentlig sak er at articacs ikke kommer i alle spill, det er værst i BFv men det er ikke veldig ille, også har det skjedd i Zero hour etter lang tids spilling.

 

Så det er ikke krise, kan jeg sende inn å klage, å evnt legge inn noen hundrelapper i et 9800kort fra samme butikk? :)

Lenke til kommentar

En kammerat av meg, hadde samme problemet med et 9700pro. Han klokket kortet til det viste litt artifacts så klokket han det ned igjen etter et par dager. På stockklokk visste det seg å være artifacts også.

Det viste seg å være gpu som hadde svidd seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...