kneet Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har Telenor Online ADSL, og sliter med et problem. Jeg har to maskiner i huset, hvor den ene er trådløs og den andre er koblet til en Fujitsu Siemens connect to air router. Når jeg er pålogget med den ene maskinen, kan jeg ikke komme på nett med den andre?? Er den noen som har en løsning på dette? Telenor er det ikke mye hjelp i..
agvg Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 år jeg er pålogget med den ene maskinen, kan jeg ikke komme på nett med den andre?? Er den noen som har en løsning på dette? Høres ut som om du ikke har koblet routerne korrekt, at du har plugget kabelen fra modemet i feil port.
Janmandelid Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er nok det som sannsynlig er problemet, ja! Har du sjekket dette skikkelig?
Asbjørn² Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Du kobler opp til Telenor med routeren? Ikke med PCene? Kobler du opp med routeren, kan begge PCene være på nett samtidig. Kobler du opp med en av PCene, kan ikke den andre være på nett og vice versa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå