endre84 Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Tror dere mitt Epox 8KHA+ hovedkort (KT-266) støtter en Thoroughbred CPU beregnet for 333MHz FSB kanskje til-og-med en Barton? (tenker på AMD Athlon XP 2800+) Offisielt støttes Thoroughbred 2600+....266MHz... men det er nok gammelt nytt... Vil ikke da CPU'en funke, men klokkes ned til 266MHz, eller? Det er vel bedre klokke muligheter da kanskje? Passer selve sokkelen på Barton? Gidder liksom ikke oppgradere skikkelig enda.. 64-bit er litt for dyrt og nytt (gammelt) hk + diverse blir litt feil å bruke mye penger på... kjøper derfor bare det heftigste av cpu mulig + masse ram...og ny hd...
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Alle socket A CPU'er passer nedi en socket A-sokkel (samme om det er en palomino, thoroughbred eller barton), men når HK'et ikke støtter høyere FSB enn 266MHz, kan du nok ikke ha mer enn en thouroghbred (266MHz) i. Du kan vel kjøpe en AMD Athlon XP-M og klokke MP'en slik at den blir raskere
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) FSB vil jo settes ned vil den vel ikke? What do you mean?? Endret 6. juni 2004 av endrebjorsvik89
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 At hovedkortet vil kjøre cpuen på 133FSB, istedet for 166.
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 At hovedkortet vil kjøre cpuen på 133FSB, istedet for 166. Sure!!
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Når jeg ser replien din så tar jeg det som ett nei jeg
endre84 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Alle socket A CPU'er passer nedi en socket A-sokkel (samme om det er en palomino, thoroughbred eller barton), men når HK'et ikke støtter høyere FSB enn 266MHz, kan du nok ikke ha mer enn en thouroghbred (266MHz) i. Du kan vel kjøpe en AMD Athlon XP-M og klokke MP'en slik at den blir raskere XP-M er vistnok ikke støtteet... men du sier at fdet ikke vil gå???
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Alle socket A CPU'er passer nedi en socket A-sokkel (samme om det er en palomino, thoroughbred eller barton), men når HK'et ikke støtter høyere FSB enn 266MHz, kan du nok ikke ha mer enn en thouroghbred (266MHz) i. Du kan vel kjøpe en AMD Athlon XP-M og klokke MP'en slik at den blir raskere XP-M er vistnok ikke støtteet... men du sier at fdet ikke vil gå??? -En barton vil ikke funke (XP-M og XP2500+ og oppover (untatt 2600+ tbred)) -Alt annet vil vel egentlig funke denne f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå