Gå til innhold

Gratis greenscreen program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. skal ikke si at det er lovlig..

f.eks PREMIERE 6.0 og 6.5, vet ikke og pro har dette (men helt sikkert)

Har slutta og bruke adobe siden de ikke gad og sammarbeide mer med PINNACLE...

 

Uansett.. du finner sikkert en fullversjon av premiere på nettet eller noe sånt..

hvor går d an?? :dribble::dribble:

 

lette overalt hvor jeg kunne, men fant ingenting (bortsett fra beta-versjoner og betalings-versjoner) ! har du en adresse til d stedet?

Lenke til kommentar

Den eneste måten å få Adobe Premiere gratis, er å skaffe deg det ulovlig. Sånt er ikke tillatt her på forumet, så det dropper vi.

 

Gjør heller et søk i forumet. Vet ikke om du har noe særlig av gratis programvare å velge mellom, men gjør et forsøk. Nok av andre tråder om bluescreening/greenscreening.

 

Finnes d et gratis greenscreen (noen kaller d bluescreen også)

Er det noen som kaller greenscreen for bluescreen? Haha, dagens. :D

Lenke til kommentar

oki.......skakke gjøre no ulovlig......men fins d noen gratis LOVLIGE greenscreenprogrammer som man kan laste ned?

 

så for en stund sia på www.windows.no (siden finnes ikke lenger) at d var en del gratis videoredigeringsprogrammer, men var jo så dum og ikke tenkte på d da jeg hadde sjansen......

 

som sagt fins d noen gratis videoredigeringsprogrammer som man kan drive med greenscreen?

Endret av Large
Lenke til kommentar
Men kunne du ikke laste ned demoversjonen av Adobe Premiere og prøve deg litt i alle fall. Du kan jo bruke den i en måneds tid.

har gjort d, men hakke råd til fullversjonen uansett! og jeg trenger et program som jeg kan bruke en stund........

 

vil heller ikke ut med penger (er litt grisk, sparer til ny mobb) så jeg vil ha et gratisprogram

 

 

jeg vet at www.windows.no har blitt til www.programmer.no....men d jeg mente var at linkene til de gratisprogrammene forsvant da de skifta side

Lenke til kommentar

Det er nå ikke det han skriver, da. Han har fått tak i programvaren fordi han kjenner de rette folka skriver han, altså slike som ikke har noe imot at han får piratkopier av programmene deres. Men who cares? Det skjer jo stadig vekk i disse foraene at noen skryter av at de ikke betaler for seg, så en tyv fra eller til...

 

For å komme tilbake til utgangspunktet, så tviler jeg virkelig på at Large ikke har råd til de rundt 650 kr. det koster å anskaffe Chromanator, som sies å være et fabelaktig program for greenscreen.

Lenke til kommentar
Men kunne du ikke laste ned demoversjonen av Adobe Premiere og prøve deg litt i alle fall. Du kan jo bruke den i en måneds tid.

har gjort d, men hakke råd til fullversjonen uansett! og jeg trenger et program som jeg kan bruke en stund........

 

vil heller ikke ut med penger (er litt grisk, sparer til ny mobb) så jeg vil ha et gratisprogram

 

 

jeg vet at www.windows.no har blitt til www.programmer.no....men d jeg mente var at linkene til de gratisprogrammene forsvant da de skifta side

Som sagt, så tror jeg Chromanator må være det billigste programmet til chroma keying. Du kan jo alltids prøve en demoversjon før du kjøper det.

Lenke til kommentar

lasta ned demoen av chromanator, men d gikk ikke an å lage filmene ferdig også kom d sånn chromanator skrift over hele dritten........

 

uansett skulle bare si at jeg fant et gratisprogram selv *skikkelig stolt*.... d heter Zwei-Stein hvis noen har hørt om d

Lenke til kommentar
lasta ned demoen av chromanator, men d gikk ikke an å lage filmene ferdig også kom d sånn chromanator skrift over hele dritten........

 

uansett skulle bare si at jeg fant et gratisprogram selv *skikkelig stolt*.... d heter Zwei-Stein hvis noen har hørt om d

Demoversjonen av Chromanator gir deg ikke muligheter til å eksportere filmene uten vannmerke.

 

Lastet ned dette Zwei-Stein programmet, og forstod meg ikke helt på det. Hva slags funksjoner har programmet egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Zwei-Stein for ett års tid siden og syntes det var ualminnelig vanskelig å bruke. Skjønte ikke bæret av det egentlig. Men det har jo angivelig fått navnet fordi det skal være dobbelt så smart som Einstein, så da er det ikke så rart at vi vanlige mennesker har problemer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...