Abruzzi Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) Er det feil her? Eller er det browseren. Se bildet? Endret 6. juni 2004 av oleeid
Loomy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) 404 på bildet EDIT: der kom det.... Hva er feil? ser riktig ut det der.. Endret 6. juni 2004 av Loomy
Abruzzi Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 404 på bildet EDIT: der kom det.... Hva er feil? ser riktig ut det der.. Ingen bilder, er det riktig?
huf Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det er jo bilder der, men ingen reklame.. har du installert webwasher elns? EDIT: såg at der ikke var bilder på news'a...hmm. Hw banneren er jo der? Endret 6. juni 2004 av huf
Abruzzi Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Det er jo bilder der, men ingen reklame.. har du installert webwasher elns? Nei. I menyen til venstre er det også litt rart. På vg viser ikke browseren alle nyhetene en gang. Bare de øverste???
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Enten har du en form for ad-remove-greie (Norton internet security elns.), eller så var http://ad1.hardware.no nede.
cfenzo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvilken browser bruker du? Vet at i FireFox/Mozilla kan du blokkere bildene fra serveren du er på med å trykke 'g'... (og slå det på igjen med 'g') Hadde selv gjort det på en portal på pc'en i stua, og trodde den sia var fucka i mozilla til jeg plutselig leste om det på nettet..
Abruzzi Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Hvilken browser bruker du?Vet at i FireFox/Mozilla kan du blokkere bildene fra serveren du er på med å trykke 'g'... (og slå det på igjen med 'g') Hadde selv gjort det på en portal på pc'en i stua, og trodde den sia var fucka i mozilla til jeg plutselig leste om det på nettet.. Kødder du? Har du sett skjermbilde? Der er det vel ikke noe problem å se at jeg bruke IE. Samma det fiksa det nå. Det var en reklame fjerner.
cfenzo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Nei.. kødder ikke.. fikk ikke opp bildet, så da svarte man så godt man kunne...
Ueland Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bla Norton later til å være veldig glad i oss og takker oss med å fjerne alle reklamer/ingressbilder fra hw.no..
Abruzzi Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Nei.. kødder ikke.. fikk ikke opp bildet, så da svarte man så godt man kunne... Oki. Takk ihvertfall da.
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bla Norton later til å være veldig glad i oss og takker oss med å fjerne alle reklamer/ingressbilder fra hw.no.. Norton Internet Security fjerner _alle_ bilder som kan ligne på reklame, altså ikke er i "normal" kontekst. Hvis dere roter litt rundt i koden, tror jeg bildene skal kunne vises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå