Elyas Machera Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Nei, det er Tidus som har samme stemme som Fry
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) Vivi og Sephiroth Har Tidus samme stemme som Fry??? Kult. Endret 8. juni 2004 av Killerzevs
Sheel Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Sephiroth og Auron er de klart råeste personene i FF serien, Sephiroth er teh evil man, rå person, Auron er skikkelig barsking og tøffass Men egentlig så er jo de fleste personene i FF ganske så kule og, men jeg tror jeg vil utpeke Auron som min favoritt, han tar kaka
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Sephiroth og Auron er de klart råeste personene i FF serien, Sephiroth er teh evil man, rå person, Auron er skikkelig barsking og tøffass Men egentlig så er jo de fleste personene i FF ganske så kule og, men jeg tror jeg vil utpeke Auron som min favoritt, han tar kaka Ja, Auron er også kul. Han er liksom den kule av beskytterne tilYuna.
OlaTK Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Cloud, og Cid fra 7'ern er kulest. Er bare 7'ern som har fenga meg skikkelig så dermed blir det de 2.
Nevnarion Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Åååja, seff. Cid Highwind (FF7) er jo råkul også da. "You #$£$¤%#."
solar_panel+ Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Nei, det er Tidus som har samme stemme som Fry Hvis jeg ikke husker feil har Tidus samme stemme som hovedpersonen i Disneys Atlantis (Milo). Mener en av de andre stemmene i FFX også er stemme i den filmen. Han som er Tidus sier det på ekstra dvd'en som fulgte med FFX (mulig denne ikke er med i platinum ed.) Wakka/Kihmari er Bender i futurama. Sp+
Primator Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Har mange. Skal skrive alle. Tidus. FF10 Vivi.FF9 ? Zidane.FF7 Wakka.FF10 Yuna.FF10. Mange flere
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Har mange. Skal skrive alle. Tidus. FF10 Vivi.FF9 ? Zidane.FF7 Wakka.FF10 Yuna.FF10. Mange flere Javel ja.... Her var det snakk om den du likte aller best av alle de da og ikke alle..... Min favoritt er Vivi og Auron. EDIT: Zidane var faktisk med i FF9 da...... Endret 30. juni 2004 av Killerzevs
Primator Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Sorry,en liten skrivefeil,endrer den nå. Alle jeg har sagt opp er like kule da. Tidus er litt dum iblant,Yuna for snill,Wakka sier for mye "Ya" Jeg er stor fan av FF,dermed blir man fan av folkenne i dem!
slash Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Vincent Valentine. Om du gjør alle sidequestene som forteller historien hans så skjønner en raskt hvorfor jeg mener det. //btw: John DiMaggio=Bender/Wakka
[r]endre Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Asså? Hvor åpenbart er ikke det spørsmålet. Selvfølgelig er det Sephiroth. Han er jo muligens den kuleste personen ever. Får frysninger hver gang jeg ser snurten av ham i spillet.
Flygg Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) hmmm... clasko fra ffx er jo kul der han alltid løper etter den chocoboen.... digger deder blå froskefyrene. tror de het hybelloer elns... khimahri og auron er skikkelig kule da Endret 30. juni 2004 av kakk
Nevnarion Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hypelloer ja. Artige skapninger. "Ride ze shoopuff?" "Shtill inveshtitigating?" :!:
albions Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Den kuleste må nokk være Seymour Guado. Den sleipeste fyren på spira. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå