Gå til innhold

Røykmaskin inni pcn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet og tenkt en stund på om det er skadelig og ha en røykmaskin inni pcn .. :yes: Skader røyken delene?? Noen som kanskje vet om det eller? .. Ville vært rått med røykmaskin inni pcn iallfall ... hehe :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en røykmaskin fordamper vel bare en væske så det er jo ikke så genialt å ha i en pc siden det er fuktighet. Dessuten skal de ikke kjøre 24/7 blir uansett litt dyrt siden du må ha spesialvæske

Skrevet
Fordamping er riktig men det blir litt "avfall" slik at det blir et lite støvbelegg i pc, og det er ikke serlig gunstig!.

det er også ett poeng. Kort sagt en dårlig ide :)

Skrevet

ja men tenk å fet det hadde hvert da.. du setter på røykmaskinen og så spyr det røyk ut overalt av kabinettet som en vulkan :)

det pluss noen sterke leds hadde sett RÅTT ut :D

Skrevet

Kan jo lage en dobbelt plexivegg med røyk inni :roll: Men røken er jo litt varm og det samme er vel selve røykmaskinen (Ihvertfall de modellene jeg kjenner til og har prøvd)

Hvis veggen er endel varmere enn inni kassen kan det dannes kondens på veggen, kanskje en liten drenerings kanal eller noe til å samle det opp i en svamp langs bunnen av den dobble plexiveggen. Nå er jeg usikker på hvor mye varme en plexiplate tåler men det går ann å prøve.

Ikke gi opp på sånne ideer som dete, trenger noen nye måter å modde på så det er folk som deg som får det til å gå videre. Det er ikke noe sensasjonelt med vindu, LEDs og fangrils av dame som så mange har, men det spicer selvfølgelig opp kassen litt.

Skrevet
lunch var før meg med den ideen :/

Meg og gitt..

Hva med et skikkelig bredt servertower med plass for flere hk (?) der man erstatter den fremste hk platen med plexi? Finnes noe slik, hadde d jo vært kult!

Skrevet

se for deg at du sitter på tg og har total overkill i unreal(cs,sofII whatever) og du bestemmer deg for å la røykmaskinen gå i 15sekunder. Plutselig ser du 30 crew folk storme mot deg og dynke pcen din med brannaparat-skum :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...