Gå til innhold

XP driver til monitor "Panasync SL95"????


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å hoppe fra Win98SE til WinXP, men jeg har stooore problemer med å finne en driver til min Panasonic "Panasync SL95(TX-D9S45MB)" monitor.

 

Jeg har vært på Panasonics sider i flere land, men det eneste de har er drivere til Win3.0(!!!!!!!!!!) og Win95/98.

 

Dette er for dumt. En så stor aktør som Panasonic burde jo være i stand til å host opp oppdaterte drivere. WinXP har jo tross alt vært i handelen en stund.

 

Jeg blir svett av dette!!!!!!!!!!

 

Er det noen som kan hjelpe meg?? Kanskje det finnes andre drivere som funker for Panasonic monitorene?

 

Hilsen

ShrimpBlagger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert det følger med driver til akkurat din skjerm, men det er med driver til standard skjerm.

 

Det eneste skjermdriveren gjør, er å fortelle hvilke oppløsninger skjermen klarer osv...

 

med andre ord, det er akkurat samme hvilken driver du bruker.

 

hva mer du forventer at en skjermdriver skal gjøre...?

Lenke til kommentar

Jeg bruker en *.inf fil som er beregnet på win98 eller 95. Er ikke helt sikkert. Får selvsagt beskjed om at driveren ikke er digitalt signert fra Microsoft, men fungerer helt fint. Nå støtter ikke skjermen min ddc som jeg er bare glad for og jeg kan da lett stille inn refreshrate og alt annet.

Bare last ned inf fil fra din produsent som passer din skjerm. Legg denne på en lur plass. Når du så skal intallere skjermen bruker du denne fila som driverfil.

Lenke til kommentar

Jeg lager kanskje et problem av noe som egentlig er uproblematisk. Jeg har ikke installert WinXP ennå, så jeg prøver bare å være litt i forkant.

 

Jeg får prøve ini fil trikset hvis det oppstår problemer, men ut fra det dere sier går det sikkert greit med WinXP's standarddrivere.

 

Takk for hjelpen uansett!

 

Hilsen

ShrimpBlagger

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg finner heller ikke noen driver til Windows 2000 for min panasync sl95. Syns dette er litt dårlig.

 

Hvis noen ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan bruke standrard skjermdriver er dette fordi:

1. Fargeprofil.

2. Innstillinger for Hz og oppløsning.

3. Fordi Panasonic driver seriøst?! Sjekk ut LG som har dette for alle sine skjerm modeller. Aldri noen spørsmål om vent 15 sekunder og sånn dritt hver gang du endrer oppløsning...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...