Troy Henrik Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hvor blir det av GeForce 6800 testen? Har vært veldig tolmodig nå, veldig lenge Så hadde vært fint å få en pekepinn på når testen kommer eller hva sier dere andre?
OgnOmm Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Enig.. Gleder med til å se test av x800 og gf6800 her. Er jo lenge siden dere fikk kortet, i den fancy esken.
Peder82 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 tror de har ødelagt kortet og venter på at det skal komme til salgs
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 tror de har ødelagt kortet og venter på at det skal komme til salgs tenkte samme tanken
Falcon_ Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Håper de ikke tester kortet med en beta-driver Jeg venter heller på at 6800 blir testet med en offesiell driver fra nvidia!
interman Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Kortet de fikk tilsendt da var et reference kort, som nvidia krever tilbake. Det er pr i dag ytterst få retail kort tilgjengelig til pressen, men dere som venter litt kan lese en xfx 6800 ultra test på hwhell.com så snart de sender meg et nytt kort (+ et par dager). Det jeg fikk var faktisk defekt, noe som er sånn passe kjipt. Nvidia jobber nok på spreng med å få ut flere, men jeg vil tippe at mot slutten av måneden er det bedre utvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå