TMH Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Så var det slik at jeg skulle få opp nettverk med 2 XP Pro med domene (disse vil ikke home se uansett, så det gjør ikke noe) 2 XP Pro med arbeidsgruppe, og 2 XP Home arb.gruppe. Dette fungerer veldig dårlig! (kjører med fast IP på alle maskinene, og har ikke internett) Pro finner Pro - uansett Problemet er at Home finner Pro arb.gruppe PCene, men henger seg når de prøver å gå inn på dem. Pro finner Home, og kan overføre filer til Home uten problemer! Noen som har en løsning på dette?
ob1 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 tja...har alle "enkel fildeing" aktivert? Ta et søk på Windows forumet og nettverks forumet. Dette er diskutert mange ganger før.
TMH Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Ja, enkel fildeling er aktivet. skal søke. Takk!
Spirograf Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 XP Home fungerer ikke i et domene, så det er sagt.
TMH Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 XP Home fungerer ikke i et domene, så det er sagt. Det vet jeg utmerket godt, og hvis du leser det jeg har skrevet, så står det faktisk der i klartekst
Spirograf Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Du har sikkert kjørt nettverkswizarden i XP også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå