Gå til innhold

Nye drivere til Radeon 8500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører xp og 2 skjermer.

Før fikk jeg småfeil på skjerm 2 når jeg flytta musa mellom skjermene, men ikke nå lengre.

Dønn solid og grafikken går greit som vanlig.

Ingen problem med å skifte driver heller.

Avinstallerte fra kontroll panel.

Før jeg restarta fjerna jeg mappa som la igjen på harddisken. Installerte standard vga kort.

Satte i gang setup.exe fila fra ati

restart og vi er i gang.

 

Bruker en corporate edition xo versjon.

Veldig bra. Har ikke hatt blåskjerm etter at jeg la inn xp. Bruker litt mer minne og er ikke så bra på å stå oppe i dagevis, men det kan jeg leve med. En liten raskt restart av og til så går det fint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp installert de nyeste driverne til ati radeon 8500. Men virker som det er samme feilen som i 6058, dårlig opengl ytelse...når i schvarte skal ati få ordnet dette? Før var det en nytelse å spille wolfenstein, mens nå er jeg nødt til å gå ned i 800x600. Det eneste positive ved de nye driverne er litt bedre grafikk innen wolfenstein + tv-ut. Er det andre som har de samme problemene som meg?

 

På forhånd takk

 

Vennlig hilsen Lightning

Lenke til kommentar

Er det noen der ut som kan fortelle meg hvilke drivere som er best til et Radeon 7500 som brukes hyppig til Half-life modder og DAOC? En kompis av meg spiller DOD og CS med verdens verste grafikk, og orker ikke å forandre driver. Jeg har tenkt å installere en bedre driver når han er borte fra maskinen :wink:

Driveren han bruker nå er 4.13.9009...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...