Mima Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg tenkte jeg skulle formatere min HDD og installere Winxp pro på nytt. Jeg starta opp cden , gikk igjen om koden osv og pcen reboota. Da det kom "installere Windows XP" trykka jeg enter. Så kom skjedde det ikke noe. Da jeg prøvde på nytt i Windows å starte cden kommer det bare "finner ingen ledig partisjon" ..... Hva må jeg gjøre ?
ronnyaa Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Du har vel sikkert en sata disk, og har glemt å mate windows med drivere til den ?
Mima Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Når jeg trykker enter for "installere windows xp prof" kommer denne meldingen... windowsroot\system32\hall.dll. hjelp ?
ronnyaa Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Sett cd rom til å være first boot device, så booter du fra den, og installerer..
Mima Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 det sier at jeg må "re-installere" den fila som mangla. Hvor finner jeg denne ?
ronnyaa Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Søk etter den filen på platen så finner du den. hvis du søker på google.com etter windows\hal.dll så får du og en del løsningsforslag
Mima Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Fant noen , men skjønte ikke bæret... Orker du å forklare ? bare sånn steg for steg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå