Gå til innhold

Mange som reklamerer på nokia 3510i ?


Anbefalte innlegg

Hei forum brukere

 

Jeg kjøpte for 7 - 8 mnd siden 2 stk 3510i. Skulle brukes av 9 og 10 åringer.

Barna lastet inn ringetoner - bilder mm. som naturlig er. Etter noen mnd ble den ene mobilen død. Den ble levert til reperasjon der de oppgraderte SW på den til ver. 5.30. Alt innhold som var lagret forsvant. Nå har dette gjentatt seg med den andre mobilen.

Men nå fikk jeg med ett skriv fra Norsk tele service AS der de sa følgende, : " ikke fyll opp minne med sms, bilder, ringetoner ol. Du må ha god plass. Dette kan føre til at mob. slår seg av ved skriving eller ved åpning av mapper. Anbefaler at tlf nullstilles dersom dette inntreffer."

 

Yngre brukere vil jo helst ha masse på mobilen. Denne begrensningen stod det ikke noe om i bruksanvisningen. Er det noen på forumet som har opplevd det samme ? Hva om mobilen igjen må på verksted for samme feil etter at garantien er utgått? Kan man heve kjøpet ?

 

 

Vh

Tomy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei og nei.. Nå får man ikke bruke minnet på telefonen heller. Det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Det blir jo det samme som hvis du kjøper en 250GB harddisk, også stapper du den full av bilder, filmer og musikk. Etter en liten stund så slutter harddisken å virke, så får du beskjed etter å ha byttet den. "Ikke bruk harddisken, da vil den leve mye lengere". :no:

Lenke til kommentar
Nei og nei.. Nå får man ikke bruke minnet på telefonen heller. Det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Det blir jo det samme som hvis du kjøper en 250GB harddisk, også stapper du den full av bilder, filmer og musikk. Etter en liten stund så slutter harddisken å virke, så får du beskjed etter å ha byttet den. "Ikke bruk harddisken, da vil den leve mye lengere". :no:

For å ta harddisk sammenligningen....

 

Hva skjer hvis du har C: på 250 gigabyte full av programvare?

Vil ikke eksempelvis Windows eller Linux bli mye tregere? Joooo... absolutt.

 

Det er absolutt noe i det NTS sier.

Lenke til kommentar

Joda, sant. Det går tregere ja. Men man kan ikke skylde på at ting går istykker utelukkende pga. at du har brukt opp plassen. "Bilen vil ikke starte pga. at bensintanken er full"? Okey, veldig dårlig sammenligning. Men noen skjønner poenget mitt?

 

 

Edit; Men hvis dette er en kjent feil på 3510i så burde vel det bli lagt inn en sperre, så man ikke kan utnytte all plassen.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...