Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihopp!

Jeg her FULLSTENDIG ny i php programering, faktisk er dette det første jeg noen gang har laga :p Men alikevel, jeg ville gjerne høre hva folk synes.

 

adressen er http://www.jonask.com/?pg=tv

 

Dette er en grafisk tvguide, designet fordi jeg ennå ikke har funnet noen tvguide på nettet som er bra nok. Den henter data fra min mysql server og oppdaterer denne når noen ber om en kanal hvis data er utdatert.

Funker veldig alright =) det skal komme funksjonalitet som lar deg bla frem og tilbake i tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, går ut fra du ønsker kritikk på php-biten, siden du postet her og ikke webdesign-forumet :) (og godt er det, for lesbarheten i tabellen + fargene samme sted er grelt! )

 

Hvis dette er første gang, er det jo en fin måte å starte på - passe størrelse på et prosjekt.

Lenke til kommentar

Nei, den nupper info fra et annet sted, (skakke si hvor) og så parser den texten =)

 

Å lage hele greiene som en tabell er kanskje ingen dum idè, jeg tenkte på det, men det ble så mye pes med colspan og sånn for å få riktig start og lenge på alle cellene. Men en kompis av meg sa han viste om en teknikk (husker ikke hva det het i farta) som kunne plasere elementer hvorsomhelst i et form. Kanskje det blir noe av? men for nå skal det først å fremst være noe man kan bruke for å se hva som er på tv :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, jeg har prøvd begge deler. bilde formatet funker best =)

Har lagt til funksjonalitet så man kan bla fremover og bakover for å se hva

som går på tv til andre tider, begynner virkelig å bli bra nå synes jeg :)

 

Håper noen får bruk for det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...