Gå til innhold

Rykter om at Codemasters skal utvikle OFP 2 selv..


Anbefalte innlegg

Det dukket opp en tråd med diverse rykter rundt Operation Flashpoint 2 igår. Tråden er her på det offisielle BIS forumet.

 

Kort fortalt, har ett tyskt spillblad fått info om at Codemasters skal utvikle OFP 2 selv, eller få andre enn BIS til å utvikle det... Angivelig pga. at BIS slapper av for mye og hviler på laubærene fra OFP! :wow:

 

Personlig tror jeg dette er bullshit fra ende til annen, men ingen fra BIS har kommentert det enda. (men det eneste noen fra BIS har kommentert i det siste, var VBS 1 releasen...)

 

Jeg venter fortsatt på interjuvet med Marek Spanel fra E3, forhåpentligvis vil vi få litt mer info der...eller kanskje ikke :hrm:

 

For de som ferdes på BIS forumet, har dere sikkert fått med dere at sjefsmoderator nr. 1, Placebo, har blitt ansatt av BIS som Community and Public Relations Manager.

 

Det er ikke lett å være OFP fan og vente på OFP 2 nå for tiden... håper de snart letter litt på sløret (så jeg kan få sparket igang OFP 2 portalen min... ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo ligge noe i dette i og med at Bohemia tilsynelatende ikke har kommet spesielt langt med Flashpoint 2. Ei heller syntes jeg det lover godt at de tydeligvis konsentrerer seg mer om portering av Flashpoint til Xbox enn å utvikle for Flashpoint 2.

 

Men når man tar dagens realistiske krigssimulatorer og sammenligner med Flashpoint så er fremdeles Flashpoint det beste. Sölnder - Secret Wars er en fin forandring med et bra konsept, men det kan ikke måle seg opp mot Flashpoint i det lange løp.

 

Flashpoint (resistance en nødvendighet) har med sin grafikk, sitt gameplay og sin utrolige "mod"-barhet fremdeles mange år foran seg.

 

Eneste skikkelige savnet i Flashpoint er en skikkelig multiplayer portal ala det vi ser i BFV, Söldner osv.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Men når man tar dagens realistiske krigssimulatorer og sammenligner med Flashpoint så er fremdeles Flashpoint det beste. Sölnder - Secret Wars er en fin forandring med et bra konsept, men det kan ikke måle seg opp mot Flashpoint i det lange løp.

Studer de andre spillene.. det jo ikke mye nytt i dem. OPF har jo alt :D

Lenke til kommentar

Det aller beste med BIS er at de støtter spillene sine leeeenge etter de er gitt ut. Det var jo ikke så lenge siden de kom med en ny patch til Flashpoint. Det var digg med patcher som hadde nye våpen, missions og kjøretøyer uten at du måtte kjøpe en tilleggspakke.

 

Jeg bryr meg egentlig ikke om det tar lang tid, bare resultatet blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...