Gå til innhold

Sikrings-skap blir transformert til en vakker PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på svart, med UV grønt inni. På jobben har jeg også adgang til et pulver-lakkerings anlegg som vi vanligvis bruker til og farge skapa med. Men etter en del testing av plassen jeg har innvendig, blir det trangt for 2 hovedkort og fremdeles ha plass til og utvikle en del av de design konseptene jeg vil ha. Så som det ser ut nå blir det bare 1 PC ut av dette. Men det betyr selvfølgelig ikke at dette ikke kan bli et bra konsept.

 

Mange her som sier henge det på veggen, og ja, det hadde vært tøft... Men det kan føre til en del problemer med plassering av kabler osv. Vil ha dette så stilrent som mulig, og lage kabel kanaler inni kabinettet og koblings bokser lakkert også for og bli kvitt det vanlige rotet som jeg ellers sliter som faen med for og bli kvitt. Sånn som det er nå, kommer skapet til og ligge flatt, med plexi i døra som jeg skal hente på jobben senere.

 

In terms of vifter, tenkte jeg og ha 4 120mm vifter (Papst seff). Og et kontroll panel midt på med knapper (sånne røde cover over og bryter under når du tar av lokket... som på fly hvis dere skjønner hva jeg mener). Pluss viftestying og temp måler. Og designe ett slags cover rundt. Jeg lar noen bilder som jeg legger opp imorra forklare bedre. Da skal jeg ut i garasjen og begynne med litt kapping og sliping av noen deler som jeg allerede her. Så update imorra folkens.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm, han som hadde eit så godt utgangs punkt? =\ Hadde blitt kjempeglad visst eg kunne fått noko sånt. Måtte nøye meg med et par lys armaturer, men eg tror no det kan bli tøft og eg =) skal ha HW i den ene, og kontrollpanel i den andre(lokket). Skal lage en slags boks og lakke den KNALL rød :D Får heller følge med på min Worklogg som kommer snart.

 

(for dei som ikkje veit ka ein lys armatur er så er den en slagslysboks, ofte sett i taket :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...