UAM Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hvordan få eldre Dos spill til å fungere normalt under XP. Har prøvd kompatibilitets modus m.m. Spillet jeg prøver å få til å fungere går i slow motion og lyden er skrapete.
TCi Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Prøv DosBox Direkte link - Har ikke prøvd den selv. Men lær deg å bruke Google eller en søkemotor, tar bare 2s å finne
UAM Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Takk, for tipset. Bruker forresten både søkemotorer og evt forumer for å finne ut av problemer.
UAM Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 Niks det fungerte ikke. Begynner å gå opp for meg at det ikke finnes en lett tilgjengelig løsning på problemet.
Bytex Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Fungerte ikke DOSBox? Har da brukt den til å kjøre utallige gamle DOS-spill helt perfekt. Alt fra gamle adventure/RPG's til plattformspill i 3D. Du fikk kanskje ikke til å sette opp stasjonene? Det er litt knotete, C: i dosbox er ikke C: på harddisken din, du må definere i configen hvor den skal gå når du skriver c:, d: osv. F.eks. sette C: til å være c:\games\oldgames\ Står i readme-fila alt sammen. Kan tilogmed justere farta på emuleringa i realtime, bestemme om den skal legge "blur" på grafikken så det ikke ser så kantete ut mm. Endret 5. juni 2004 av Bitex
UAM Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 (endret) Joda, stasjonen var grei å sette opp. Spillet, Psycho Pinball for å være eksakt, fungerte heller dårlig. Treigt som f..., og når jeg prøvde å øke hastigheten fikk jeg feilmeldingen "invalid handle". Endret 5. juni 2004 av UAM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå