marcus Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 heisann!! har akkurat vært hos naboen for å fikse på pc'en hans. hadde problemer med at hver gang han skulle på nettet kom det opp flere popup's med spyware warning + at startsiden hans sto som about:blank... Satte opp at startsiden skulle være vg.no, men nettleseren klarte bare å koble til denne siden en gang, så fort jeg koblet meg av/på igjen kom about:blank siden opp igjen. Kjørte spybot,ad-aware,window washer og norton antivitus skanning, utenom at dette hjelp noe.. Ble kvitt popup'ene når jeg intallerte msn toolbar (som fjærner popups) men må finnes en bedre måte å bli kvitt dem på??
Carnifex Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kan anbefale CWShredder og Hijack this til slike problemer.
Spragleknas Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kan anbefale CWShredder og Hijack this til slike problemer. gjør nok susen den siste der .... ... ta og en tiltt i leg til fjern prg. og ben naboen ikke surf etter mer porr
marcus Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Sletta unna en go del som lå på legg til fjern programmer, men hjalp lite... Skal prøve programmene du nevner. Takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå