Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

307 members nå! Utav 2,963 teams, er bare 2 (!!) andre teams som har fler members enn oss. Og de ligger på første og andre plass! Vi kommer til å rykke opp på top 50 før lang tid er gått.

Skal gjøre mitt besete for å se til at vi blir #1! :p

Endret av zappy
Skrevet
307 members nå! Utav 2,963 teams, er bare 2 (!!) andre teams som har fler members enn oss. Og de ligger på første og andre plass! Vi kommer til å rykke opp på top 50 før lang tid er gått.

Skal gjøre mitt besete for å se til at vi blir #1! :p

Wow! Men det er jo noen medlemmer som ikke gjør noe for laget da.. om dem enten ikke pulser, eller har aktivert pogrammet vet ikke jeg.. :dontgetit:

Skrevet

Hadde en annen marskin jeg pulset opp.

Den har stått siden jeg la inn pulse på min hovedmarkin og blitt brukt litt hver dag og nå var det 900k så jeg pulset de opp.

Turte ikke la de ligge der mer.

Skrevet (endret)

Er det mulig å jukse med pulse?

http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=13438

like over 700 000 tastetrykk hver dag... gammel maskin med en tast som henger fast? :p (holder han inne en knapp teller det bare som et trykk, så kan vel bruke et program eller noe da).

Man skal hvertfall være _sinnsykt_ flink hvis man klarer å trykke 8 tastetrykk i sekundet i 24 timer.

Endret av zappy
Skrevet

Ja, det er mulig å jukse.. Men hvis noen gjør det på Team HW.no er du ute med en gang..

Pulse over 61500 trykk nå, så da har jeg vel brutt million merket!

*pulse*

1,039,518 totalt! :D

Skrevet

Grats med 1 mill thaAndre :)

Bruker ikke pcen brått så mye som før nå. mye jobbing- trening å slikt så blir ikke så mange tastetrykk fra min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...