Gå til innhold

Ny reciever og høytalere


Anbefalte innlegg

Hadde tenkt til å spandere på meg selv en reciever og et par nye høytalere...

 

Jeg sjekka på komplett og fant dette:høytalere og dette:reciever

 

Er det noen som har noen erfaringer med disse? eller noen andre annbefalinger?

Jeg skal bruke annlegget til å spille av musikk fra dataen og etterhvert fra en tv.

 

Er ikke så altfor kresen på lyd, men det må være bra nok lyd

 

 

På forhånd takk :D

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står i profilen din at du liker Metallica.Metallica blir å høres ut som Spice-Girls med det anlegget dær.

:D Dagens kommentar!!

 

Er forøvrig enig, men skal du ha noe "skikkelig" må du jo fort vekk opp i det tidoble av hva dette koster... Etter å ha sett hvor du bor skulle jeg rolig mene at det ikke burde by på problemer ;)

Lenke til kommentar

Ok...takk for svarene, da styrer jeg unna...

Muligens jeg går for de cerwin vega høytalerne som du nevnte Mordar1.

 

og til deg Jon D, selv om jeg bor på nesøya, så betyr det ikke at jeg er no rik for det, det er veldig mange vanlige personer her med normal inntekt.

 

EDIT: skrive-leif :thumbdown:

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
og til deg Jon D, selv om jeg bor på nesøya, så betyr det ikke at jeg er no rik for det, det er veldig mange vanlige personer her med normal inntekt.

Hehe, jada...jeg skjønner det. Måtte bare liksom. Var bare så fristende, ettersom jeg har vært borti et par folk med adresse der, og de var bare så kvalmt rike at ingenting brydde dem liksom. Beklager at jeg generaliserte... :thumbup: Du får tilgi meg. Selv om jeg har en moderat inntekt kan det sikkert oppfattes av noen som om jeg er rik bare fordi jeg bruker penger som en full sjømann i perider... : :ermm:

 

edit; leif +

Forøvrig.... Rik eller ikke; det oppsettet er høyst sannsynlig noe du vil angre på å kjøpe. Spar heller penger og kjøp noe litt mer seriøst. Det er bare så utrolig irriterende å føle at du har kasta penger ut av vinduet på brunevarer... Mye bedre å bruke 8000 "fornuftig" enn å kaste 4000 ut av vinduet, for å si det sånn. Og det er nemlig det det står på! Kjøpte meg en billig DVD for et par år siden og det her irritert meg mer enn jeg gidder å snakke om :thumbdown: Hadde jeg da brent en lusentapp mer på den hadde det vært glemt for lenge siden, og jeg hadde levd ett litt bedre liv!

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

Tror jeg har bestemt meg da, har en reciever fra før av som står nede i stuen nå. Bruker den intill videre.

Også kjøper jeg meg et par med de Cerwin Vega høytaleren nå.

 

Bare venter på å bli ferdig med rommet sånn at jeg får meg en stereo-benk :yes:

Lenke til kommentar

Eltax leverer mer enn du betaler for :-)

 

Eltax Discovery - "test" og intrykk.

 

Men de kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Dali, B&W, etc.. som koster mange ganger mer. 995,- er jo ikke akkurat noen formue.

 

Vurderer faktisk å bytte ut mitt NAD/B&W surround anlegg med et billig Eltax Surroundanlegg. Er lei av å ha store sorte kasser i stua, som jeg likevel ikke har fått brukt slik de skal brukes. Har en liten datter hvis hobby er å skru volum knappen på full guffe slik at mor og far får hjerteattak hver gang vi skrur på anlegget :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...