Archeron Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 (endret) Har plutselig fått et lite innfall. Etter å ikke ha testet et flyspill siden EF2000 (hvilket jeg ga opp da det hadde "pensum" på ca 1000 sider el.no, i form av manual), har jeg fått det for meg at flyspill er moro! Skyte ned tyskere å andre slemminger....! Hvordan ligger det ann med joystick o.l på markedet nå? Har ikke tatt i en siden min gamle MS Sidewinder som ligger og støver ned en plass på gutterommet hjemme i Bodø (ja, jeg så Glimt tapte idag. Skjemmes nok allerede, så jeg trenger ikke få høre det!). Lages det enda slike "stikker"? Hva går man for for best mulig spill-opplevelse? Noe som har peil på sånt? Kanskje litt dyrt å hive seg på et slikt innfall, men får man litt igjen på skatten kunne det jo vært moro å prøve igjen.... Endret 1. juni 2004 av Archeron
erlber Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hvis du har lyst til å bruke stikken din fremdeles, så kan du jo kjøpe deg en USB til Gameportadapter på clas ohlson. Jeg har en MS sidewinder som jeg fremdeles bruker, helt genialt!
FenrisC0de Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 for best fly opplevelse anbefaler jeg helt klart denne! Jeg for min del har bare en gammel saitek, men jeg er hektet på lockon og har testet det med den joysticken jeg linket til, det var heftig!!
johanf Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Etter gamle kjipe opplevelser med Saitek, ville jeg tenkt meg om et par ganger før jeg spanderte penger på noe det stod Saitek på. Bare en tanke ... _ johanf
Hidden Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Jeg hadde det første Saitek settet i den serien, og det var suverent bra. Dette er nok enda bedre, med USB Har ikke spilt med det, bare kjent på feelingen av stikka og throttle på butikken. Veldig god feeling, og styrestikka er litt fastere nå enn på den første generasjonen. Du får ikke bedre HOTAS for pengene, garantert. Det finnes ikke andre HOTAS enn Cougar og dette settet, som i det hele tatt minner om et seriøst HOTAS HOTAS = Hands Off Throttle And Steering - mener jeg det betyr. Du slipper å bruke tastaturet noe særlig. Perfekt for de som bygger cockpit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå