Gå til innhold

Vil du ha noen gamle RAM-brikker?

Jove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten drøss med gamle RAM-brikker som snart blir kastet. Men tenkte å poste dem her i tilfelle noen ville ha dem. Det snakk om slike med ett "hakk" i på midten, og noen andre som sikkert er enda eldre. Forskjellige merker/typer/størrelser. Har ingen peiling på tilstand og størrelser osv. Har selv bare brukt noen få, da jeg tidligere puttet inn 4 og 4 i en gammel maskin for å se hva som funket :)

198_9875graa%20(custom)%20(2).jpg

Klikk her for stort bilde, OBS: 704kB

I tillegg en prosessor, (tror jeg det er) som ser veldig spesiell ut.

198_9881graa%20(custom)%20(2).jpg

Klikk her for stort bilde av prosessoren (171kB)

Tar INTET ansvar for eventuell bruk. De har lagt i en pose i lang tid.

Mvh Jan Ove

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er åfkårs gi-bort-ting. Porto, maks. Men fikk PM med en gang fra en som ville ha.. Så da blir det vel slik. Sorry

mvh Jan Ove

Skrevet
Det er åfkårs gi-bort-ting. Porto, maks. Men fikk PM med en gang fra en som ville ha.. Så da blir det vel slik. Sorry

mvh Jan Ove

Kan vi ikke dele litt da ? hehe.... jeg få 1/3 eller noe ?

Jon

Skrevet (endret)
Hehe skal høre :)

KJEMPE ! :yes:

Det er jo noen typer der det er veldig mange av hver... ;)

Endret av JMW
Skrevet

WOW :wow:

Dette tok jo helt av. Hadde egentlig ikke regnet med at noen ville ha dem..

Men da er brikkene lovd bort.

mvh JO

Skrevet

Beklager, har lovd ut det jeg hadde i posen. Men tviler på der var noe så stort som 128 uansett. Tror det er mest EDO-ram og eldre ram.

Men kanskje det blir mer rydding en annen gang;)

Skrevet

Tror ikke noen skal være lei seg for at de ikke fikk. Så over bildet, og det er ikke engang sd-ram det er snakk om. Kanskje ram'en er såpass ny som EDO, men tipper det er vanlig dimm (?) det er snakk om. Uanz, ingen av brikkene så ut til å være noe mer enn 4-8megabyte (her snakker vi Pentium's ungdom, senest).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...