OV-103 Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har tidligere brukt Catalyst 3.9 paa flihtsim maskinen min, men nylig proevde jeg aa legge inn 4.5. Da forsvant AA i flightsim av en eller annen snodig grunn og jeg proevde aa bytte tilbake til 3.9. Det gikk til dundas, saa windows og flightsim ble lagt inn paa nytt, samt 3.9 driveren. Problemet er at AA fortsatt ikke virker selv om det er skrudd paa til 4x i driveren (6x er ogsaa testet) . Flightsim starter fint og Cessna'n som er det foerste flyet jeg ser i menyen har AA aktivert. Men med en gang et annet fly blir valgt eller flightsim blir startet, saa forsvinner AA.. Hvorfor? Haaper noen kan hjelpe, begynner aa bli frustrert.
OV-103 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Ingen som kan hjelpe? AA fungerer forresten på 2x.
MistaPi Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Avinstallerer du den gamle driveren først? Kjør den ATi uninstall utilityen og bruk driver cleaner for å fjerne restene.
OV-103 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Prøvde å fjerne driveren så godt som mulig ja, fant en komplisert prosedyre som så ganske bra ut, men det gikk ikke så jeg formaterte. Er litt bekymret for å fjerne driverne jeg har inne nå, ettersom jeg ikke vil at det skal gå til h** igjen sånn at jeg må formatere nok en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå