schmelck.no Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 thx thx.... Hadde sikkert gjordt det med en mac visst jeg hadde hatt det Bare lurer på om du har tenkt til å fikse de tingene jeg skrev om i forrige post? Helt greit hvis du ikke har hatt tid, men har planer om å fikse det (snart).
Kuffe Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Flott guide Men en ting jeg lurer på, hadde ett uhell med pc'en forleden og kortsluttet en av tilførslene til strømforsynigen, alt skrudde seg av og det var ingen respons når jeg prøvde å trykke på pw knappen etterpå. Jeg prøvde da og ta ut tilførselen til strømforsynigen, og satt den i igjen etterpå og alt funket Er det noen sikringer som legger inn igjen etter en liten stund hvis det oppstår kortslutning? det må i så fall være noen utrolig kvikke sikringer.. Hadde det vært glassikringer, måtte jeg ha byttet dem? Endret 5. juni 2004 av Kuffe
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Tok du den ut? Ja det skal også hjelpe på noen! Kjekt du har brukt guiden min til noe nyttig!
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Kjempe! -Når jeg var 11 trodde jeg pc var en hvit tv med tastatur... (det er bare 5 år siden jeg var 11 da) Endret 7. juni 2004 av So
tbend Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 -Når jeg var 11 trodde jeg pc var en hvit tv med tastatur... (det er bare 5 år siden jeg var 11 da) Kunne vært kjekt med mus og tastatur til TVn......
vioLence Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 jeg har et problem som jeg tror du ikke nevnte... jeg tok ut cpu-vifta for en stund sida for å tørke litt støv av den, pc'en hadde nemlig begynt å gå veldig fort varm, selv om jeg satt med åpent kabinett og åpent vindu. problemet nå er at etter at jeg satte i vifta igjen, og nå skrur på pcen, er pc'en på i bare et par sekunder, før den skrur seg av. Hva tror dere er galt?
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 hmm Kanskje du har fått noe rusk som ligger på cpuen? Ta av kjøleren og blås og prøv. Visst ikke kan det være at den blir for varm. Rensa du vekk kjølepastaen? pcgutten
vioLence Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 aner ikke hva kjølepasta er , så jeg har nok ikke tatt den vekk
pcgutten Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Det er et hvitt belegg som ligger på ribben til kjøleren og på kjernen på prosessoren din.
vioLence Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 ahh. nei, den er der tror jeg. kanskje jeg skulle ha på mer? hvor kan slikt kjøpes?
vioLence Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 hehe. det var det jeg mente. poor choise of words bare.
SEC44 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Bor du i Oslo, får du kjølepasta hos Digital Impuls i Møllergt 9. Blå Isopropanol for å vaske vekk det gamle, får du hos Jernia.
abcosv Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Kan jo være du har satt cpu-vifta på for hardt og knust kjerna.
Carl M Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Kan jo være du har satt cpu-vifta på for hardt og knust kjerna. Da hadde den vel ikke starta i et par sekund for så å slå seg av igjen. Er kjernen knust ville den vel ikke starta i det hele, eller?
nord Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 (endret) grattis med sticky pcgutten hva er galt når broren min sin pc starter opp men det blir "input connection problem" på skjermen, skjermen virker og skjermkortet virker(testet på min pc.). er litt små irritert, klan det være kortslutning i hovedkortet? Endret 18. juni 2004 av nord
Shader Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Bra guide pcgutten! Endret 19. juni 2004 av Shader
vioLence Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Da hadde den vel ikke starta i et par sekund for så å slå seg av igjen. Er kjernen knust ville den vel ikke starta i det hele, eller? tror vel egentlig ikke cpuen er herpa nei, for det kommer sånn pip når jeg starter opp pcen også. Endret 19. juni 2004 av vioLence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå