LiaLoco Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere
FiskePinna Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere Har du røyket sokkene dine eller vært på Blitz-fest?
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere Har du røyket sokkene dine eller vært på Blitz-fest? nei, han har bare sett sannheten
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Osama -> uskyldige ikke-troende Colin -> ? George -> Saddam & Osama Saddam -> Shia-muslimer, kurdere, Israel, Iran, Kuwait... m.m. Ariel -> Hamas Yassir -> Israel Yup. Alle er helt like.
FreeBSD Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Osama -> uskyldige ikke-troendeColin -> ? George -> Saddam & Osama Saddam -> Shia-muslimer, kurdere, Israel, Iran, Kuwait... m.m. Ariel -> Hamas Yassir -> Israel Yup. Alle er helt like. Collin -> egen regjering. Han er en nok den første som forsvinner ut - den eneste med moralske skrupler, den eneste seriøse.
Anbefalte innlegg