Gå til innhold

maskinen min fryser daglig.


Anbefalte innlegg

morn,

 

jeg sitter med en p4 prossesor på et msi hk (se specs i profil). det som er problemet er at hver natt de siste 4 dagene har maskinen låst seg på natten mellom 02:30 og 04:30.

 

den bare fryser helt, ingenting fungerer..

 

 

jeg sitter å spiller "krevende spill" daglig og kjører litt 3dmark o.l. uten problemer. har jo tross alt vannkjøling på cpu og chipsett, tempen på cpu går aldri over 41c ..

 

 

så jeg lurer på hva som kan være forårsake til at maskinen min fryser ?

jeg mistenker PSU'en, som er en Aopen 350W "super silent"..

 

 

takk for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm det er nok ikke psu`en din det er noe feil med... :roll: jeg hadde helle tippa noe annet... slår den seg av ? eller bare fryser den, så du må restarte den ?

 

sikkert kjedelig dette, men som sagt er nok ikke psu`en din det er noe feil med.. hadde det vært den hadde den nok bare hele pcn slått seg av... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet snekker'n. Men det skjedde KUN når jeg spilte soldier of fortune 2 over internett, og det som var litt lol var at det skjedde kun på servere med PB aktivert, på servere uten så skjedde det ikke :cry:

Det jeg gjorde var å formater partisjon C: ikke den partisjonen som spille lå inne på, og etter det funka det normalt igjen :cry::cry:

Kan ikke si hva det var som skjedde, og dette skjedde HVER gang jeg gikk in på en PB server.

veit ikke om detta kom til no hjelp, men nå veit du at du er ikke den eneste ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. hadde det samme problemet for en stundt siden. Det kan kanskje være virusprogrammet. (norton antivirus 2004)

 

Jeg vet ikke når det skjedde siden jeg ikke sitter oppe hele natten..

 

Enda en mulighet: den tiden jeg sov i samma rom som jeg hadde pc'n, hadde jeg ei vifte som lagde litt lyd i PC'n. Det var koblet til en 4pin's drevkontakt. Om kveldene dro jeg den ut, og om morgenen var PC'n helt låst.

 

Jeg vet jo ikke om du gjør noe lignende, men etter jeg sluttet med det funker det helt fint..

 

Edit: leif's

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...